חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צבי האוזר: זה הצ'אנס האחרון לטפל בצפון בלי התערבות צבאית של איראן

ח"כ לשעבר צביקה האוזר אומר כי אנו מצויים בעיצומה של הזדמנות שעלולה להיות בלתי חוזרת לטפל בחיזבאללה בלי התערבות של איראן

שתפו :

פלאש 90

צה"ל עסוק כעת מעל הראש במיגור החמאס בעזה ועל כן החזית הצפונית בהמתנה. אבל סימן השאלה באשר לביטחון הצפון הוא גדול לא פחות ויש אומרים שאף הרבה יותר מאשר זה שבדרום. הבעיה הזו ממתינה לפתרון.

חה"כ צביקה האוזר, מי שהיה בעבר יו"ר ועדת חוץ ובטחון, תוקף את המדיניות של אי לקיחת יוזמות התקפיות מעבר לגדר בהתקפות מנע ואומר לערוץ טוב, "הסיפור של לבנון הוא הסיפור הגדול. כואב לי שפתאום גם הצבא וגם הדרג המדיני מבינים שהסיטואציה בצפון לא יכולה להימשך כך. עד השישה באוקטובר זה היה טאבו. הס מלהגיד. הס מלדבר. הלקח מהשבעה באוקטובר הוא שאנחנו חייבים להיות אמיתיים ואותנטיים. קצתי בצריבת התודעה הקולקטיבית שלנו במקום שינוי המציאות".

באשר להתלבטות שהיתה מיד אחרי הטבח בשמחת תורה האם לתקוף בצפון במקביל או אפילו לפני הטיפול בעזה, אומר האוזר, "אני כתבתי מאמר בשם ״חיזבאללה תחילה״, אני חשבתי לפני תחילת התמרון שישראל צריכה לבחון היטב האם לא הדבר הנכון לעשות אחרי 7.10 זה קודם כל לטפל באבנים הגדולות בבעיות הגדולות שזו הבעיה בצפון ואחרי זה לטפל בעזה. אי אפשר יהיה לסיים את המלחמה הזו כשהסיטואציה בצפון היא כפי שהיא".

באשר למערכת היחסים הקרובה שבין חיזבאללה ואיראן והאפשרות שמתקפה נגד חיזבאללה תכניס את איראן למערכה אומר האוזר, "אני חושב שאנחנו במועד האחרון לטפל בחזית הצפונית בלי לפתוח חזית ישירה מול איראן. כעת האמריקאים לצידנו. אני לא יודע מה יהיה בעוד שנה".

באשר לשאלת העיתוי מוסיף האוזר, "כל הזמן אומרים שלא מתאים כעת לחיזבאללה לפתוח במלחמה. אבל תורת המשחקים אומרת, אם לא מתאים להם זה מתחיל להיות מתאים לנו".

צפו בראיון המלא.

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור
https://bit.ly/ZMedicAirTov

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Dan Goldstein
5 חודשים לפני

האם האויב היא החיזבללה?

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום