חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אורית מרק אטינגר בראיון על אמונה: "מעולם לא הרגשתי שליחה מדויקת כל כך"

אורית מרק אטינגר שאיבדה את אביה בפיגוע ירי, את שני אחיה ואת בן דודה, מספרת על השאלות שהיא שואלת את הקב"ה, על השליחות וההתמקדות בדברים הטובים

שתפו :

אורית מרק אטינגר שכלה את אביה הרב מיכי הי"ד בפיגוע טרור לפני כתשע שנים, את אחיה שלומי ז"ל בתאונת דרכים קשה לפני כארבע שנים, ואת בן דודה אלחנן קלמנזון ז"ל בקרב בקיבוץ בארי בשמחת תורה השנה. לאחר מכן שכלה מרק אטינגר את אחיה פדיה מרק ז"ל בלחימה בעזה.

פדיה מרק הי"ד

 

 

 

 

 

 

בראיון לדביר ידעי היא מספרת מהיכן היא שואבת את הכוחות: "בסוף השבעה אנשים רצו שאני אעביר את ההרצאות. כשהתחלתי להעביר אותן זה היה רק אחרי שאבא שלי נהרג. כשאני מספרת לאנשים איך אני קמתי מהמקום שלי מתוך המורכבות מצאתי את נקודות האור הקטנות במציאות, את זה שיש לי עיניים לראות. את העובדה שיש לי ילד. כשאני עושה את זה בהרצאה אני מזכירה את זה לעצמי וגם אני רואה כמה כוח זה נותן לאנשים. כשאני איבדתי את אבא שלי הייתי בטוחה שהעולם יעצור ושהשמש לא תזרח יותר ויש משפחות שחוות את זה בפעם הראשונה, ובגלל שאני קמתי ועברתי את זה ושוב ושוב ושוב, אני יודעת שאנחנו קמים וממשיכים".

על האמונה והיחס עם אלוקים היא מספרת: "אני אומרת לו שקצת הגזמת ומה אתה עושה. אני חושבת שכל העניין של אמונה וגם הקשר עם ה', זה כמו הורים ובני זוג שאנחנו כועסים אבל זה חלק מהיחסים שלנו ואני מאמינה בו. אני מאמינה שהוא רוצה רק לעשות טוב. שאני קטנה ביחס ליקום ועושה את ההשתדלות שלי בתוך הסיטואציה. פשוט מאמינה בו והוא שולח כוחות".

"עם יד על הלב", היא אומרת בהתרגשות, "מעולם לא הרגשתי שליחה מדויקת כל כך. אני הולכת בעולם ומרגישה שליחה ושהוא נותן לי את המילים והלוואי שהן יתנו קצת כוח בימים האלה".

צפו בראיון המלא והמרגש באולפן ערוץ TOV

 

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור: https://bit.ly/ZMedicAirTov

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום