חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם תנועת "הביטחוניסטים" חזתה את הטבח ב-7 באוקטובר?

אור יששכר, ראש מחלקת המחקר ב"ביטחוניסטים", חושף כי כבר לפני שנה וחצי פרסם הארגון הערכה אסטרטגית שהובאה בפני בכירים: "ראינו היטב את המציאות, מדובר בהיגיון בריא"

שתפו :

פלאש 90

ביוני 2022, לפני שנה וחצי, פרסם ארגון "הביטחוניסטים" הערכה אסטרטגית לישראל שהובאה לנתניהו, לראש המוסד, למפכ"ל המשטרה, לשרים ולחברי כנסת. בהערכה הזהיר הארגון מפני ההכלה וההסדרה בעזה ובכלל מול המערכה האיראנית והבהיר כי בשנתיים הקרובות נדרש להכרעה – או תרחיש ששת הימים – יוזמה התקפית וניצחון או תרחיש יום הכיפורים – בה נופתע ממכת פתע של האויב.

עבד רחים כתיב פלאש90

תא"ל במיל' אמיר אביבי אף דיבר כמה פעמים על הצורך בכיבוש הרצועה והפלת שלטון חמאס. "עד לפני חודשיים זה היה נשמע מטורף לחלוטין והיום זה במיינסטרים הישראלי", אומר אור יששכר, ראש מחלקת המחקר ב"ביטחוניסטים".

הערכה נבואית נוספת של הארגון תיארה עוד באפריל את מעשי חיזבאללה: הוא הבעיר את הגזרה הצפונית כבר בחצי השנה האחרונה ובכך למעשה בחן את מערכות ההגנה הישראליות לקראת יום פקודה.

יששכר עדיין מאמין בהסכם עם סעודיה וחושף כי הוא עדיין לא ירד מהשולחן ואף רלוונטי מתמיד על אף שהוא לא יצא לפועל כל עוד נמשכת הלחימה. הוא מציג בהקשר זה את ההשערה לפיה טבח ה-7 באוקטובר היה ניסיון איראני לחשוף את חולשתה של ישראל כדי לסכל את המגעים עם הסעודים שכמו כולם במזרח התיכון עושים שלום רק עם החזקים.

צפו בראיון המלא

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום