חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היוזמה של יגאל מלכה: הימין החליט שלא לתת לשמאל לשחק מול מגרש ריק

היוזמה האזרחית בקידום ישראל לניצחון - ראיון עם יגאל מלכה על "לובי 0710". מלכה סבור שהימין צריך להפסיק לשתוק בכל הקשור למדינה הפלסטינית

שתפו :

פעיל הימין יגאל מלכה מספר על הלובי האזרחי, שהוקם על ידי פעילים פוליטיים של הימין, כדי ליזום מהלכים של הימין.
מלכה מציין שהשמאל, מיומה הראשון של המלחמה, עובד על היום שלאחר המלחמה ובעיקר על הקמתה של מדינה פלסטינית בשטחי ישראל, למרות מאורעות השבעה באוקטובר.
הוא מסביר שהלובי החברתי הוקם משום שהוא ופעילים ותיקים אחרים הבינו, שאם הם לא יציגו תוכניות ועמדות, "אנו משאירים את המגרש ריק, והמגרש הזה לא יכול להישאר ריק".
יגאל מלכה מתאר את הלובי שהוקם לאחר שיחות רבות עם אנשי אקדמיה ועם אנשי צבא וביטחון מכל רחבי הארץ.
מלכה מוסיף שהוא שמע גם מאנשי שמאל שעמם שוחח, שכל עוד נמצאים בעזה תושבים מקומיים מעזה, ישראל לא תוכל להבטיח את ביטחון תושבי הדרום.

הוא מזכיר שבעזה התקיים ישוב יהודי מאות שנים עד תקופת המנדט הבריטי על ארץ ישראל, ואין סיבה שעזה לא תמשיך להיות עיר יהודית.
מלכה קורא לכל ממשלה שתוקם בישראל, לא לאפשר את חזרתם של הערבים העזתים לעיר, אלא לאפשר להם להגר למדינות שהכריזו שהן מוכנות לקבל אותם, ומוסיף שמדינות אלו מחכות לישראל, שתהיה נחושה ותעמוד על דעתה לפנות את עזה.
לדעתו של מלכה, במקביל לפינוי של עזה, ישראל חייבת להפסיק את פעולתן של הקרנות הזרות הממומנות על ידי מדינות זרות, שבוחשות כבר שנים במדיניות הישראלית.
בראיון דנים עו"ד זיו מאור ויגאל מלכה על רעיון הטרנספר, על הקרנות הזרות, על המטרות של הלובי האזרחי החדש שהוקם, ועל חוסר המעש של השרים במפלגת הליכוד.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום