חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר אדי כהן: התבטאויות ה״לשעברניקים״ מעודדות את האויב

לדברי המזרחן ד"ר אדי כהן, התקשורת הערבית מבליטה את מה שהיא רוצה לשמוע, ובעיקר אמירות שונות של ישראלים בכירים לשעבר שטוענים שישראל מפסידה

שתפו :

פלאש 90

על פי ד"ר אדי כהן, התקשורת הערבית מייחסת חשיבות רבה לשיח בישראל, "ומה שהכי מבליטים שם, ובעיקר אל ג'זירה, אלו התבטאויות של כל מיני ״לשעברניקים״ והתבטאויות חצי פוליטיות של יאיר לפיד, אהוד אולמרט, דן חלוץ ויאיר גולן".

התבטאויות אלו, אומר ד״ר כהן, "מסייעות לאויב בצורה ישירה או עקיפה. למשל, כשרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, אומר משפט כמו 'הפסדנו במלחמה נגד חמאס', זה מעודד את האויב. אותו דבר כשיאיר גולן אומר: 'אין ברירה, חייבים להגיע להסכם עם חמאס, כלומר להיכנע לו, או כשיאיר לפיד אומר שצריך להחליף את נתניהו, או כשאהוד ברק מתבטא כל שבועיים-שלושה נגד נתניהו. עם התבטאויות כאלה, לא צריך אויבים".

צפו בראיון.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דניאל
דניאל
4 חודשים לפני

מסכים כמעט עם כל מילה, לגבי חלוץ הרמטכ"ל הברוקר, אולמרט האסיר המשוחרר והממורמר, במקרה של אהוד ברק לדעתי מדובר ביריבות הגובלת במעין קנאה פתולוגית בנתניהו, יאיר לפיד מקפיד לתמות במאמץ המלחמתי מהאופוזיציה ויאיר גולן, אני די סולד מדרכו הפוליטית אבל אני מכבד אותו כפטריוט ציוני…
ועכשיו למה שהושמט, לא יתכן שנתניהו ימשיך להוביל את המדינה לאחר המחדל האיום ביותר בהיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל, ההתחמקות השיטתית של נתניהו אפילו סביב מראית העין של נטילת אחריות, זוכרים שלפני כמה חודשים אף פיטר את שר הביטחון? האיש הוא נרקסיסט חסר דיסוננס קוגניטיבי, לא יתכן שיעסוק עכשיו במלחמה על המורשת הפוליטית על גב דמם של כ~1400 ישראלים ומאות חטופים. עיקר האמון בקבינט המלחמה נגזר מגלנט, גנץ ואייזנקוט. היה ראוי שנתניהו יפנה אל העם יקח אחריות כמי שעמד בראש הממשלה ויבקש את אמון העם עד לסוף המלחמה, שילמד קצת מגולדה מאיר.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום