חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלדד בק: יותר ויותר אירופאים שהמערביות חיסלה את זהותם – מחפשים תשובות באסלאם

העיתונאי אלדד בק עושה סדר: אילו מדינות באירופה נגדנו ואילו בעדנו? האם השמועות על מפלגת הימין הקיצונית בגרמניה נכונות? ומהו מצבם הדתי של האירופאים בימים אלה?

שתפו :

פלאש 90

מאז החלה המלחמה, אנו עדים להתנהגויות שונות מצד מדינות אירופה. לצד מדינות כמו הונגריה וצ'כיה שתומכות בנו, יש מדינות כמו לוקסמבורג, ספרד, הולנד ואירלנד שמתנגדות לישראל ואף עוינות אותה.

העיתונאי והסופר אלדד בק, מומחה לענייני אירופה, מודה כי הוא מתקשה להבין את הסוגיה האירית. באירלנד למעשה יצרו השוואה בין מאבק האירים בכיבוש הבריטי ארוך השנים לבין מאבק הפלסטינים ב"כיבוש" הישראלי. "הם לוקחים את זה לרמה מאוד אִינְפַנְטִילִית של השוואת כיבוש מול כיבוש כשלמעשה מדובר בשני מצבים מאוד שונים".

Photo by Moshe Shai/FLASH90

 

הוא מוסיף בהקשר זה כי למחתרת הטרור האירית שפעלה נגד הנוכחות הבריטית בצפון המדינה סייעו בעיקר תומכי הטרור וארגוני הטרור שאנו מכירים היטב מהמזרח התיכון – כמו אש"ף על זרועותיו וקדאפי, שליט לוב לשעבר.

עם זאת, מבהיר בק כי גם כאן יש לנו עסק עם גורמים קולניים שמשתמשים בשליטתם על דעת הקהל לקידום רעיונות "מטופשים לחלוטין".

עוד הוא מתייחס למפלגת הימין "אלטרנטיבה לגרמניה", שמתחזקת בימים אלה, ומסביר כי יש בקרבה גורמים בעייתיים שקרובים לימין הקיצוני. יחד עם זאת, המפלגה עשתה מהלכים משמעותיים להרחיק משורותיה אנשים שהסתירו את קרבתם לימין ניאו-נאצי וכן חברים בה לא מעט גורמים ליברליים ושמרניים – לכן זו טעות להתייחס אליה באופן חד מימדי.

מהי ההתפלגות הדתית באירופה?

צפו בראיון המלא

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום