Search
Close this search box.

אור יששכר מ״הבטחוניסטים״: "התמיכה העזתית בחמאס מופרעת לחלוטין"

אור יששכר, ראש מחלקת מחקר ב"הביטחוניסטים" מסביר איזו מילה יש להשליך לפח אחרי המלחמה ומבהיר כי קרב ההסברה אינו אבוד: "יש נשמות אבודות בעולם שמחכות להשפעתנו"

תגיות

שתפו :

פלאש 90

אור יששכר, ראש מחלקת המחקר ב"הביטחוניסטים", מבהיר כי הלגיטימציה הבינלאומית היא חלק ממרכיבי המלחמה והיא קריטית להצלחתה. לטענתו, ישראל התכוננה בצורה מוגבלת לעניין הזה כתוצאה מקונספציות רבות שנים, כמו הנפילה במלכודת המילה "הסברה" שלדעתו יש להיפטר ממנה.

מעבר להנגשת המידע, מאמין יששכר כי עלינו לגעת בלבבות, "יש נשמות אבודות בעולם שרובן לא שונאות אותנו, אלא רק צריכות שנשפיע עליהן במידה שתניע אותן לפעול ולתמוך בנו".

Photo by Chaim GoldbergFlash90

הוא סבור שבנושא הזה יש להסתמך פחות על משרדים ממשלתיים ובמקום זאת להפנות תקציבים לעמותות ולמשפיעני רשת, וכן להזמין לכאן נציגי קמפוסים ולהכשיר שגרירים יהודים ופרו-ישראלים בחו"ל. בעיקר חשוב לו שנזכור כי דעת הקהל העולמית נזילה; הפרוגרסיביים הפרו-איסלאמיסטים עושים הרבה רעש אך הם לא הרוב. מרכז ומזרח אירופה, למשל, תומכים ברובם בישראל.

עוד מתייחס יששכר למצב בעזה, ומסכים כי האוכלוסיה האזרחית וחמאס חד הם: "העזתים תומכים בחמאס בצורה מופרעת לחלוטין, 75% מהם תומכים בטבח ה-7 באוקטובר". הוא מוסיף כי "זה נורא תמים מצידנו לחשוב שלו רק היינו מגישים לאזרחים את הפתרון הכל היה קל יותר, אך מדובר באוכלוסיה שגם נשלטת בידי חמאס וגם תומכת בו, כך שלא תמיד יש לה את האינטרס להתפנות".

האם ישראל הייתה מוכנה ללחימה בעזה?

צפו בראיון המלא

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום