Search
Close this search box.

זיווד לרכב מסחרי קטן/גדול

שתפו :

pixabay

אני בטוח שכשהחלטתם לקנות את הרכב המסחרי שלכם עשיתם סקר שוק. נכנסתם לכל חנות של יבואן, בדקתם באתרים, חיפשתם ביד 2, שאלתם את המוסכניק, חברים, קרובים, עמיתים לעבודה, את גוגל – עשיתם הכל. כל מה שהיה ביכולתכם לעשות כדי למצוא את הרכב המושלם. כזה שיענה על כל הצרכים שלכם ויספק לכם את כל מה שאתם זקוקים לו, כזה שיהיה מספיק גדול כדי שתוכלו להטעין עליו את כל הציוד שלכם, כזה שיהיה לכם נוח לשבת בו, בטוח לנסוע עליו וכמובן.. שתוכלו לעמוד במחיר שלו.

עם מבחר רחב ומגוון כל כך של רכבים מסחריים בגדלים ובתצורות שונות שתעשיית הרכב מציעה קל ללכת לאיבוד, אבל אתם יודעים מה אתם רוצים ויודעים מה אתם צריכים. אי אפשר לעבוד עליכם. לא היה קל אבל בסוף בחרתם את הרכב המסחרי טוב ביותר עבורכם. נפלא.

עכשיו מגיע החלק היותר מורכב, אתם צריכים לשמור עליו. אתם צריכים להבטיח שהוא לא יראה כמו גרוטאה מפורקת תוך שנה או שנתיים. בין אם בחרתם רכב מסחרי קטן, רכב מסחרי בינוני או רכב מסחרי גדול ואפילו משאית, עבודה יומיומית מפרכת ורפטטיבית עם חומרים מלכלכים וכלים כבדים או חדים היא לא בדיוק המתכון המושלם לשמירה על האוצר החדש, המבריק ויש לומר היקר במיוחד שבדיוק קניתם. זאת הבעיה. וזו בעיה די נפוצה. עכשיו בואו נדבר קצת על הפתרון – מערכות זיווד לרכב מסחרי.

מערכות זיווד לרכבים מסחריים הם פשוט מערכות אחסון חכמות ומעוצבות המגיעות בצורה של מגרות, ארונות או מדפים המתוכננים במדויק על פי ממדי הרכב המסחרי שלכם. המערכות הללו מותקנות על ידי מחברים שלא יאפשרו להם לזוז באזור המטען, הם נוחות, יעילות ובטוחות, הן לא שוקלות הרבה ובגדול יכולות לשדרג לכם את החיים. אבל ממש.

זיווד לרכב מסחרי קטן

אם יש לכם רכב מסחרי קטן יחסית סביר להניח שיש לכם גם שטח אחסון קטן יחסית ועדיין, באמצעות מערכות זיווד לרכב תוכלו לנצל אותו באופן מקסימלי. שטח האחסון שלכם יכול להכניס יותר ציוד ממה שחשבתם – הכל תלוי באיך תכניסו את הציוד פנימה. חוץ מזה, ולא פחות חשוב, הסדר והארגון מאפשר לכם גם לשמור על הציוד ועל הרכב. תחשבו על זה, אם כל הכלים והחומרים שאתם צריכים לקחת איתכם לעבודה יום יום יהיו מסודרים ונעולים בארונות או במגרות סגורות הרכב שלכם יישמר. החומרים לא יישפכו, הכלים החדים לא יחתכו את המושבים או את השטיחים, ואפילו עוד לא דברנו על הדבר הטוב ביותר – אתם תחסכו לעצמיכם הרבה מאוד זמן יקר במציאת ציוד אם תדעו היכן כל דבר נמצא. המערכות האלה ייעלו את התפקוד שלכם ביומיום לחלוטין.

זיווד לרכב מסחרי בינוני עד גדול

אם יש לכם רכב מסחרי בינוני סביר להניח שיש לכם ארגז אחורי או דאבל קבינה. למרות שהרכב מוגדר כרכב מסחרי בינוני וכל מה שיש לכם הוא ארגז אחורי או דאבל קבינה תתפלאו, אבל יש לכם שטח אחסון עצום ועם הסדר והארגון הנכון, תוכלו להכניס בתוכו הרבה יותר ציוד משחשבתם. זה כמו להכניס איכשהו את כל הכלים לארגז הכלים – כמות הכלים או הציוד שתכניסו תלויה באופן שבו תכניסו. מערכות זיווד הן הפתרון האולטימטיבי מבחינתכם. הן מחוברות לרכב כך שלא יזוזו, בטוחות לחלוטין ויאפשרו לכם כבעלי מקצוע ליהנות מארגון בסביבת העבודה.

זכרו שכמות הכלים והציוד שהרכב שלכם יכול להכיל רק מתעצמת כשאתם מתקינים מערכות זיווד. מערכות אלה מאפשרות לכם לעשות שימוש מקסימלי בשטחי האחסון שלכם. הם נוחות, פשוטות, מיעלות לכם את העבודה, חוסכות לכם זמן יקר ולא פחות חשוב וכפי שאמרנו – שומרות לכם על הרכב כך שתוכלו למכור אותו כעבור כמה שנים במחיר מחירון.

המסקנה. אין פתרון טוב מזה לאדם שהמקצוע שלו דורש ניידות ממקום למקום עם רכב מסחרי. התקנה של מערכות זיווד לא רק שמבצעת עבורכם אופטימיזציה מוחלטת של שטחי האחסון אלא היא גם חוסכת לכם בסופו של דבר הרבה מאוד כסף.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום