חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיווק שנכשל: 75 שנים אחרי הקמת המדינה ובעולם עדיין מדברים על קולוניאליזם

מייסד ומנהל חברת יוניסון קפיטל, חברת השקעות בתחום ההייטק, מורן בר כוכבא עם הצעה מקורית ומחוץ לקופסא איך ישראל יכולה להתמודד עם ההאשמה שלה כקולוניאליסטית

שתפו :

 

 

 

 

 

75 שנים אחרי שהוקמה המדינה מתמודדת גם היום ישראל עם בעיות תדמיתיות קשות מבחינת ההסברה, וזה כמובן משפיע גם על מצבה המדיני דווקא בזמן המלחמה. מייסד ומנהל חברת יוניסון קפיטל, חברת השקעות בתחום ההייטק, מורן בר כוכבא שחי בארה"ב משקף את נושא בצורה מדאיגה ומעוררת מחשבה:

"בעבר אם דיברת עם אנשים מהשמאל הקיצוני מארה"ב", אומר בר כוכבא, "היה מונח שהציונות היא תנועה קולוניאליסטית. אני בעבר לא התייחסתי לזה כי הם היו בשוליים הקיצוניים שאי אפשר לשכנע אותם בכלום. לדעתי אנשים מהמיינסטרים הליבראלי מתארים את ישראל באופן דומה. שחוץ מזה שעובדתית זה לא נכון, הכישלון שלנו בהסברה ובתקשורת שב-2023, 75 שנים אחרי הקמת המדינה, זה מאוד עצוב. עכשיו יש אנשים שטוענים שישו, שכזכור היה יהודי ונצלב כיהודי, היה פלסטיני. אנחנו עד היום לא מצליחים להסביר שחזרנו לישראל כי זה הבית ההיסטורי שלנו. אנחנו הילידים של הארץ הזו".

הבעיה לדעתו של בר כוכבא נעוצה בשיווק וההסברה: "היסטורית אנחנו לא טובים בשיווק, וזה לא החלק החזק שלנו ובתקופה האחרונה אנחנו משלמים על זה מחיר יקר. אנחנו צריכים ללמוד לספר את הסיפור שלנו. הארץ שלנו מגוונת באופנים של דתות, של צבעים ואתניות ואנחנו לא מצליחים לספר את זה לעולם ובנוסף אנחנו נתפסים כמדינה קולוניאליסטית אירופאית שמנסה להרוס את החיים של הילידים הערבים".

מה צריכה לעשות המערכת הממשלתית כדי לפתור את העניין?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

שמן CBD, הפתרון הטבעי ליום רגוע ושינה טובה: https://bit.ly/3R2qvo9

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יהודי
יהודי
4 חודשים לפני

ישו לא יכול להיות פלסטיני כי הוא הוצא להורג על ידי הרומאים בשנה הראשונה לספירתם ביודאה ,הפרובינציה של האימפריה האירופית.רק אחרי מרד בר כוכבא ,אולי מאה שלושים ושמונה שנים אחר כך ,הקיסר אדריאנוס קרא ליהודה פלסטינה כדי להשכיח את השם יהודה.יש מטבע שרומא הוציאה לרגל האירוע.אגב בערבית אין פ דגושה,כך שגם כבדיחה זו בדיחה היסטורית.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום