חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בכיר לשעבר באמ״ן חושף: כיצד פעל אהרון חליוה בלילה שלפני הטבח?

"יהירות במקום מקצועיות": ביקורת קשה מאוד על המערכת הצבאית והמודיעינית מאל"מ במיל' רונן כהן, לשעבר ראש זירת טרור וסגן ראש חטיבת מחקר באמ"ן

שתפו :

פלאש 90

 

 

 

 

 

 

האינטנסיביות של הלחימה בצפון הולכת וגוברת, ולמרות שאין פגיעות רבות בנפש יש פגיעות קשות מאוד ברכוש ובבתים שעל הגבול. התושבים מצידם הודיעו לא אחת שאין להם שום כוונה לחזור עד שלא מנקים ופותרים שם את המצב כאשר המשמעות היא שמנהלים מערכה דו צדדית גם בצפון וגם בדרום.

אל"מ במיל' רונן כהן, לשעבר ראש זירת טרור וסגן ראש חטיבת מחקר באמ"ן מבקר בצורה קשה את מערכת הביטחון שהיה חלק ממנה: "מעולם לא היינו במצב כל כך נורא ומשפיל, שלא הצלחנו להתמודד עם האויב. ידענו בעבר להתמודד ב-3 חזיתות ואחרי 20 שנה של פגיעה בצבא היבשה אנחנו לא מסוגלים. זה לא עניין של ברירה מסוימת אלא זה מצב שאנחנו בקושי מצליחים לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות בעזה. וגם אחרי שנסיים שם בצורה מסיימת, צריך להשלים את החימוש, ולרענן את הכוחות, כרגע אנחנו לא יכולים ונדרשים כמה חודשים לפחות כדי להתחיל. אין ספק שהאויב מסתכל ומבין את החולשה שלנו".

"המציאות בצפון לא תשתנה באופן מהותי אלא אם כן ייכנסו לכיבוש ותמרון", קובע כהן, "כרגע אני לא רואה את הרצון והנחישות. הרמטכ"ל והמטכ"ל כולו לא נמצאים שם. כדאי שהוא ימצא את דרכו לביתו".

מה ההבדל הקריטי בין הבאת מודיעין להערכת מודיעין?

כיצד התנהל ראש אמ״ן אהרון חליוה בלילה שלפני הטבח?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור: https://bit.ly/ZMedicAirTov

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום