Search
Close this search box.

איש יחידת המודיעין 504: "אנשים לא מבינים שבמלחמה עם נסראללה לא יהיה להם מים וחשמל"

יוצא יחידת המודיעין המיוחדת 504, טל אורנן, מצייר בצבעים קודרים למדי את החזית הצפונית ומשער מדוע נסראללה עדיין לא עולה מדרגה במלחמה

תגיות

שתפו :

פלאש 90
צילום: נאסר אישטאיה, פלאש 90

 

 

 

 

 

 

 

למרות שישראל מרוכזת בימים אלו במלחמה בעזה, בישראל יודעים כי ישנה עוד חזית לא פשוטה בכלל בצפון מול חיזבאללה ועשרות אלפי הטילים המדוייקים שלו. יוצא יחידת המודיעין המיוחדת 504, טל אורנן, בראיון לאורנה ישר מסביר למה נסראללה מחכה:
"יש כל מיני תיאוריות. בחיזבאללה אומרים שאין לנו יכולת להשפיע עליהם כי הם אלו שיוזמים לפי הפעולות של צה"ל. אחת הפרשנויות היא שאיראן גם הופתעה מההתקפה של חמאס ויחיא סינואר. אתה שומע בלבנון קולות שלא מוכנים שחיזבאללה ללא החלטת פרלמנט יצא למלחמה בישראל על סמך הנחיות של איראן. אני חושב שנסראללה לוקח אותם בחשבון ולכן הוא לא נכנס למלחמה עד הסוף מול ישראל".

גם כשתתחיל המלחמה אורנן סבור שהישראלים ברובם לא מבינים את המשמעות של פתיחת החזית הצפונית: "למעט המפונים, יחסית עוד לא הפנמנו את נושא המלחמה עם חיזבאללה. שיכול להיות שלא יהיה לנו מים או חשמל, או שיפול לנו טיל על הבית או למי שגר ליד הבסיס. למרות שהכנו את הממ"ד אנחנו לא מפנימים שנצטרך להשתמש בו".

האם הפלסטינים וערביי מזרח ירושלים נמצאים יחסית בשקט כי הם חוששים או כי הם מחכים?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור: https://bit.ly/ZMedicAirTov

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
6 חודשים לפני

האמת שאפכא מתסברא
ונבואה ניתנה לשוטים

יצחק
יצחק
6 חודשים לפני

ברור שאף אזרח רוצה להקלע למלחמה עם כל המשתמע מכך. נשאלת השאלה: מה יותר שוקל: לאבד חשמל ומים או לאבד את הבית ולהיות פליט?
את ההחלטה אני משאיר לתהליך שאנחנו עוברים במזה"ת. לטל אורנן אני אומר: הבאת שום חידוש. מספיקה התבוננות בעזה להבין את משמעות הנזקים שמלחמה גורמת. ולעורכי האתר: אתם באמת חושבים שזה שווה הפצה? אולי אתם חושבים שרמת הקוראים נמוכה כל כך….תמשיכו כך, תאבדו קוראים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום