חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דורון כהן: מדוע כיום אסור לאתגר את הממסד של המדינה?

העיתונאי והעורך דורון כהן מתאר את הריקבון האמיתי שמתנהל בכל המערכת הממסדית

שתפו :

פלאש 90

העיתונאי והעורך דורון כהן אומר כי "אני כבר שנים טוען כמי שמכיר את מערכות הממסד במדינת ישראל והתקשורת, שהממסד בישראל הוא רקוב וחלול אני מדבר על הממסד הצבאי, הממסד האקדמי, הממסד המשפטי ועל הממסד התקשורתי כמובן – וזו האמת".

צילום: יונתן זינדל פלאש 90

כהן מציג את הצביעות: כאשר מישהו רוצה לתקן את מערכות האליטה "הם מכריזים עליו כאויב כתורכי, כבריטי, וכיוון שהתקשורת, מערכת הביטחון ומערכת המשפט הם כמעין משולש ברמודה הולכים יד ביד – הם מרשים לעצמם".

כהן מצביע על ההבדל בין חברות מפותחות לבין חברות פרימיטיביות, כשהמפותחות אלו כל החברות בהן היה צורך ורצון מצד כולם לבקר האחד את השני, בעוד שבחברה פרימיטיבית אסור לבקר את הממסד.

צפו בקטע מהראיון.

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דנה גפן
דנה גפן
4 חודשים לפני

מסכימה עם כל מילה של דורון כהן . הריקבון הוא עמוק והוא מבאיש . זו אליטה בעייני עצמם שבטוחה שהמדינה שייכת להם. הם חברו למערכת המשפט והפכו לארגון פשע שתופר תיקים בשיתוף פעולה של מערכת האכיפה המושחתת שחוברת ליוצאי הצבא והמשטרה . וכך צדים אנשי ימין שהבולט בניהם הוא ראש הממשלה ויוצרים מלחמת אחים . ופועלים כמו במדינה דיקטטורית כי הם שולטים במערכת המשפט שכבר כבשה את ראשות הממשלה ובטלה את הדמוקרטיה . זו מדינה חולה ורקובה .

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום