חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכ״ל רגבים מאיר דויטש: הקונספציה שהייתה בעוטף מתנהלת גם ביהודה ושומרון

מנכ״ל רגבים מאיר דויטש טוען שמדינת ישראל לא הפנימה את המחדל בדרום שהביא לטבח בשבעה באוקטובר, והיא עלולה לשלם על כך גם בשטחי יו"ש

שתפו :

תנועת "רגבים" חשפה לאחרונה בסרטון שצילמה את הסכנה העומדת לפתחנו מתוך שטחי יהודה ושומרון, כזו שעלולה להביא לאסון נוסף דוגמת השבעה באוקטובר. בסרטון נראית בניה מסיבית ביותר של הרשות הפלסטינית סמוך מאוד לישובים סנסנה, כרמית ומיתר.

מנכ"ל "רגבים" מאיר דויטש מתריע כי החומה שרואה כל אדם שנוסע על כביש 6 אמורה לשמור עלינו, אבל היא חלק מהקונספציה שהביאה לאסון בדרום. כהמשך לאותה תפיסה מוטעית אומר דויטש: "בשבוע שעבר המנהל האזרחי בא להרוס מבנים לא חוקיים שנבנו בהתיישבות הצעירה ביו"ש. היועמ"ש של משרד הביטחון אמר משהו שנשמע סביר: בחודשים האחרונים קיימת אכיפה על המגזר הערבי, וחייבים שתהיה אכיפה שוויונית".

לדברי דויטש, הטענה נשמעת הגיונית, אבל היא לא. "בשביעי באוקטובר חדרו מחבלים לעוטף עזה עם מדים לא חוקיים ונשק לא חוקי וטבחו באחים ובאחיות שלנו. באותם רגעים היו אנשים גיבורים מכל הארץ, שעל אף שלא גויסו עלו על מדים בצורה לא חוקית, לקחו נשק מחיילים ומשוטרים שנפלו בקרבות מול המחבלים, כלומר החזיקו נשק באופן לא חוקי, והם הגנו והצילו חיים של רבים. האם מישהו יעלה על הדעת לומר שבגלל ששני הצדדים פעלו באופן לא חוקי דינם שווה?"

מדינת ישראל, אומר דויטש, במחדל מטורף מתעלמת מהקמת מדינה דה-פקטו בשטחה. בגלל שהיא לא עוצרת את הבניה, תושבים יהודים לקחו את החוק לידיים ובנו מאחזים לא חוקיים. "לא יעלה על הדעת שתהיה במקרה הזה אכיפה שווה בין הרש"פ שבונה פה במדינה עם כספים מאירופה וממדינות ערב לבין מתיישבים שבונים כמה חוות כדי לשמור על השטח".

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור: https://bit.ly/ZMedicAirTov

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום