חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העיתונאי והסופר אלדד בק: "ישראל צריכה להתכונן לאירופה אחרת"

ראיון עם העיתונאי והסופר אלדד בק על השינוי שחל באירופה כלפי ישראל והאם תהיה לזה השפעה על תוצאות הבחירות ברחבי היבשת

שתפו :

"מלחמת השמד שניהלו הפלסטינים נגד ישראל, גרמה ליותר אירופאים להבין שהאיום על ישראל – הוא איום על עצמם", בדברים אלו פותח העיתונאי והסופר אלדד בק את הראיון. הוא מזכיר שאמנם מתקיימות הפגנות נגד ישראל בערים הגדולות באירופה, אולם האירופאים שמבינים שהאיסלמיסטים מאיימים גם עליהם, לא יוצאים לרחוב להפגין ולהפגנות אלו אין השפעה פרו פלסטינית גדולה על הפוליטיקה האירופאית, "נהפוך הוא!", אומר אלדד בק.

לדעתו של אלדד בק, בחודשים הקרובים, במסגרת הבחירות הקרבות במדינות אירופה השונות, יהיה שינוי די משמעותי בפוליטיקה האירופאית. אחת הסיבות לכך, הן ההפגנות הפרו פלסטיניות.

הוא מוסיף שכדאי לישראל להיערך לאירופה אחרת, ומציין שאלו בישראל הרוצים דו קיום עם הפלסטינים, שקוראים להשמיד את ישראל, הם אותם אלו שממהרים להדביק לגורמי ימין באירופה תווית של פאשיסטים ונאצים, למרות היותם דורשים בטובת ישראל.

אלדד בק אינו מתרשם שבאירופה לא מאמינים לדיווחים מישראל, או חושבים שתיאורי הטבח מוגזמים, ויוצא מנקודת הנחה שאותם אנשים שאינם מאמינים לישראל, "הם אותם אנשים שימצאו כל מיני הסברים והצדקות לשואה, או שאפילו הכחישו את השואה". אלדד בק אינו מתעלם מקיומם של אנשים כאלה, אך לדבריו, הטבח בישראל, "גרם לזעזוע די עמוק בשכבות די נרחבות של האוכלוסיה האירופאית".

בק מסביר, ש"יותר משיש כאן הזדהות עם ישראל, יש כאן דאגה מאוד עמוקה למה שקורה אצלם בבית", כי ההפגנות הפרו פלסטיניות האלימות, בפריז, בלונדון, בברלין ובוינה, גרמו לרבים באירופה להבין שהבעיה היא אצלם בבית, באירופה, והם אף מבינים שהסכסוך הערבי-ישראלי אינו מיובא לאירופה, אלא מנוצל כדי לשנות את אירופה עצמה, ואירופאים רבים אינם מאושרים מכך.

בהמשך הראיון, משיב אלדד בק לשאלות הבאות: מה חושבים האירופאים על "גירוש מרצון"? כיצד היה מדרג את מדינות אירופה לפי רמת העוינות שלהן לישראל? והאם יסכימו באירופה לוותר על פתרון שתי המדינות?

 

למענה על הסקר הגדול:
https://bit.ly/SurveyTov

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Dan Goldstein
3 חודשים לפני

נמאס לשמוע את המילים ״ישראל צריכה״…

דניאל
דניאל
3 חודשים לפני

איך הולכת האמרה?
"Like a 10 inch D*ck, I need to see it to believe it"

יוסף
יוסף
3 חודשים לפני

ישראל צריכה לחזור להיות יהודית

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום