חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר גדי טאוב מזהיר: "זה נשמע לי בנטי"

דיון חשוב, התנהל האולפן בין עו"ד זיו מאור והדר מילר עם ד"ר גדי טאוב, על שאלת הבחירות ביום שאחרי המלחמה.

שתפו :

בתוך המציאות הקשה בה אנו מתנהלים יש כאלה שקוראים לצאת לבחירות. בסקר שערך ערוץ TOV נמצא כי 47% סבורים שלא צריך ללכת לבחירות, 33% סבורים שדווקא יש ללכת אל הקלפי.

אומר ד״ר גדי טאוב: "בהנחה שהקהל פה ימני, זה מדאיג מאוד בעיני ש-33% נפלו לעניין הבחירות. הדברים מוכרים לנו בחלק מהימין בפרט בציונות הדתית, וההימור הזה נשמע לי בנטי".

הדר מילר לא קיבלה את הדברים, ולטענתה, יתכן שאנשים רוצים ללכת לבחירות משום שלדעתם בנימין נתניהו איננו מספיק ימני.

 

 

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Pini
Pini
3 חודשים לפני

":החל מספטמבר לא יהיה לכם (לממשלה) צבא ולא יהיה שב"כ", אמרה ברסלר. " יהיו אנשים שיאבדו את חייהם אבל זהו מחיר שצריך לשלם (כדי להפטר מהממשלה הזו)", אמר ברק. ה"לשעברים" (וברמיזות, לא רק לשעברים) הקולניים ביותר באותה "מחאה" איכשהו הגיעו דווקא מאותן יחידות שהתנהלותן ביום הטבח ובימים שלפניו היתה התמוהה ביותר – השב"כ, חיל האוויר ואמ"ן. לגנץ היה דחוף ביותר למנות רמטכ"ל חדש טרם המועד הרגיל של המינוי ושבוע לפני שהממשלה מתחלפת, וזאת למרות שכל המועמדים מגיעים מאותה הקליקה למעשה. השניים הראשונים עד כה לא סיפקו שום הסבר לכוונתם בדבריהם אלו, והפלא ופלא – גם לא התבקשו לכך. השאר, שזרקו איומים הרבה פחות קונקרטיים שנגעו ל"פגיעה בכשירות הצבא בגלל הרפורמה", לא סיפקו שום הסבר למנגנון בו הרפורמה פוגעת בכשירות הצבא, מלבד האפשרות שבכירי הצבא יעדיפו לעסוק בפוליטיקה (על דרך מרד "שקט" או אף "שביתה איטלקית") ולא בתפקידם. וכמובן, ישנו הפרט הפעוט הזה שהתרעות היו גם היו – וכולן הושתקו, חלקן באופן כוחני ובאיומים, ושאלף-אלפיים חמאסניקים על טויוטות הצליחו, ולו לשעות ספורות, להשבית לחלוטין את כל הגזרה הדרומית של הצבא שמתוקצב בלמעלה מ70 מיליארד שקל בשנה. עם קלאצ'ים ואר-פי-גי, לא איזה נשק על סודי שפותח באמצעות הכספים שקיבלו מקטאר או מחבריהם בשמאל העולמי; ועכשיו ישנם קולות למקד את כל התחקיר של היום שאחרי בדרג המדיני ואני בטוח שאין הכוונה לכלול את המינויים בצמרת מערכת הבטחון, שנעשו אמנם ע"י הדרג המדיני, רק לא זה שאותו רוצים לחקור באופן בלעדי. לאור כל זאת, כדאי שהמעורבים יתחילו לספק תשובות בקרוב. אז, אולי, לא יהיו תאוריות קונספירציה

Pini
Pini
3 חודשים לפני

במלחמת יום הכיפורים המזימה (קונספירציה בין דיין, קיסינג'ר וסאדאת) היתה לתת למצרים ניצחון קטן שיעלה במעט אבדות כדי להחזיר את הכבוד לצבא מצרים ולהגיע להסכם שלום. ב-7 באוקטובר המזימה היתה לאפשר לחמאס הישג קטן שהתגלגל לקטסטרופה כדי לסלק את נתניהו מן השלטון. ובשתי המלחמות המזימה יצאה משליטה בגלל ליקויים אג"מים וצבא ישראלי לא מקצועי

אורלי
אורלי
3 חודשים לפני

הדר מילר אימתה בתגובתה את ההנחה של גדי טאוב. כשהיא אומרת שחלק מהימין רוצים בחירות כי הם לא מאמינים לנתניהו… זאת מהות הבנטיזם. הימין שמימין לימין תמיד מביא עלינו את האסונות… הפילו את ממשלת שמיר והביאו עלינו את אוסלו. תמכו באריק שרון והביאו עלינו את הגירוש מגוש קטיף. בחרו בבנט השקרן והביאו עלינו מנשלה עם ערבים שמסרה שטח ימי שלנו לחיזבאללה. למה הם לא לומדים לקח?

י. כאוס
י. כאוס
3 חודשים לפני

נכון הגברת מילר
הציבור הימני מה זה חכם
גם את אוסלו קבלנו כי הליכוד לא היה מספיק ימני
גם את האתרוג הגדול מחוות השקמים וההינתקות קבלנו כי הליכוד לא היה מספיק ימני
גם מספר שיא של מערכות בחירות קבלנו כי נתניהן והליכוד כמובן לא היה מספיק ימני.
ועכשיו בעזרת סוכריות ימין מתוקות מימין לנתניהו אנחנו עלולים לקבל את הפרס הגדול – מדינת טרור פלשתינית שעזה תהיה קייטנה לעומתה.
תודה על התזכורת שהשמאל ותקשורת השמאל הם הבעיה השניה שלנו ולא הראשונה
.יישר כוח

י. כאוס
י. כאוס
3 חודשים לפני

שלחתי תגובה בקורתית על דבריה של הדר מילר ועל חוסר התבונה של חלק מציבור הימין.
מחקתם את התגובה ואני רושם לעצמי שיד אצלכם צנזורה שמזכירה אתר גדול וידוע שמוחק 19 מכל 20 תגובות שתומכות בנתניהו.
?Tu e Brute

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום