חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי תמונת הניצחון של ד״ר קידר?

המזרחן ד"ר מרדכי קידר מתאר מהי בעיניו תמונת הנצחון של מדינת ישראל ושל צה״ל ומנגד מהי ״תמונת הנצחון״ של חמאס

שתפו :

רבים מנסים להגדיר מה תהיה ״תמונת הנצחון״ במלחמת חרבות ברזל.
המזרחן ד"ר מרדכי קידר מצייר את תמונת הניצחון של חמאס: "אם יישאר חמאסניק חמוש אחד, עם הקלצ'ניקוב שמוט על כתפו, קטוע רגל וקטוע יד, וביד השנייה נשארו לו שתי אצבעות, הוא יעמוד על גג של מסגד הרוס, עם חבישה על הראש, ויעשה וי – הוא ניצח".

הוא ניצח "כי הוא יביא ילדים, והם יביאו נכדים ונינים שהם ימשיכו את המאבק שלהם, שהוא מאבק נצחי" כך אומר קידר.

תמונת הניצחון של מדינת ישראל, על פי תפיסתו של ד״ר קידר היא: "שכל אנשי חמאס החמושים, או שהם מתים או שהם פוסעים החוצה מעזה, להקים את עצמם כארגון איפה שהם רוצים, ומשחררים את כל החטופים".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פנחס קרנגל
3 חודשים לפני

קשירת קשר של הרמטכ"ל הרצי הלוי יחד עם ראש המוסד דדי ברנע וראש השב"כ רונן בר, להכניע את ממשלת ישראל ולעצור את הרפורמה המשפטית, באמצעות אולטימטום שהעבירו במשותף לשר הביטחון יואב גלאנט, החלש והנרפה, ב-23 למרץ 2023, כי אם לא יקרא בפומבי לעצירת הרפורמה המשפטית עד למוצאי שבת של ה- 25 למרץ, הרי שביום ראשון ה-26 למרץ, הם לא יוכלו להבטיח לישראל ביטחון, כתוצאה מהתפרקות כביכול של הצבא וכוחות השב"כ והמוסד. התוצאה הייתה שיואב גלנט נכנע לאולטימטום ונאם ב-25 למרץ את נאום קריאתו להפסקת הרפורמה המשפטית, בטענה שזה מפורר את העם ואת כוחות הביטחון.
נאום זה שהתרחש בעוד ראש הממשלה בביקור בלונדון, היה למעשה נאום פוטש צבאי-ביטחוני של ראשי כוחות הביטחון ושר הביטחון. ראש שממשלה ניסה אמנם לפטר את שר הביטחון המורד, אך נאלץ לחזור בו כתוצאה מכך שמאחורי גלאנט עמדו לא רק מפגיני קפלן אלא גם ראשי צה"ל, השב"כ והמוסד. התוצאה הייתה תחילתו של עידן הפיכה צבאית שקטה, ללא טנקים ברחובות, בו ראשי הצבא, השב"כ והמוסד שולטים דה-פקטו במדינה.

פנחס קרנגל
3 חודשים לפני

אם רוצים ללמד זכות, לא עושים את זה דרך ערוצי התבהלה, שאמון הציבור בהם הוא אפס. אני מאמין לטלי. חייבים להוריד את צו איסור פרסום, על מה שלא פוגע בסודות מדינה, עד אז אני מאמין לטלי גם בעניין הפגישה עם ראש המוסד. לכאורה הייתה פגישה עם ראש המוסד. אם הייתה, זה בטח שיחת נזיפה על רשלנות והשארת של יותר מדי עקבות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום