חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדהים! מה גרם לקיבוצניק החילוני לחזור בתשובה?

תהליך החזרה אל היהדות של סרן במיל' אסף פלג, מנכ״ל ארגון "קשר השותפות", הוא מסע שמתחיל בפעילויות המבצעיות שחווה כמפקד ביחידת דובדבן

שתפו :

סרן במיל' אסף פלג, הוא מנכ״ל ארגון "קשר השותפות" ובעל סיפור מופלא על חזרה בתשובה של מי שהיה קיבוצניק חילוני.
פלג מספר על המקרה שעורר אותו להבין שיש משהו מעבר: "תוך כדי הפעילות המבצעית, ובעיקר מבצע אחד ספציפי בחברון ששם היה אירוע שאני מגדיר אותו כנס גדול כשנתקלתי בבית עם מחבל, זה גרם לי להרהור".

פלג ממחיש מה אירע בדיוק: "היתקלות מסוג כזה מטווח אפס, עם מחבל שמפתיע אותך ויורה עליך מטווח אפס, ומפספס אותך ואת החיילים שלך, זה דבר שאומר הרבה דרשני, אפילו לקיבוצניק כמוני".

בהמשך פלג מבהיר שתהליך החזרה אל היהדות הוא ארוך טווח, הוא לא מתחיל ונגמר באירוע המבצעי אלא ממשיך בטיול בחוץ לארץ, בחיפוש אחר העצמיות.

 

dvir
Author: dvir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נעם 64 +
נעם 64 +
3 חודשים לפני

יהדות מעל ומעבר.
אני יהודי מאמין ומעודד את כל עם ישראל להתקרב למקורות שלנו. איך היגיעו זנבות של שועלים לראש שלך?אברהם אבינו הרי הלך גלומ ראש. הציונים עם כובע עמבל, יאתה עם שועל??

אורן
אורן
3 חודשים לפני
הגב ל  נעם 64 +

1. מדוע מראהו כלכך מטריד אותך, ביהדות יש זרמים, אתה לא מתחבר ? בסדר, אבל תואיל לכבד אחרים.
2. אברהם אבינו לא קיבל את התורה בהר סיני למרות שקיים אותה ומה שהוא חבש או לא חבש לראשו זה לא אני ולא אתה יודעים. מאיפה הבאת את הדמיון על איך הוא נראה ?
3. אם היית לומד את תורת האר”י היית מבין מאיפה בא העניין של הפאות. זה בא ממקום של להתדמות למבנה של העולמות העליונים. עם ישראל זכה לפני 500 שנה שיעמוד ענק שבענקים האר”י הקדוש ויחדש ויבאר את כתבי הרשב”י . החידושים הביאו לפריחה ו- 200 שנה מאוחר יותר לתורת החסידות. היהדות מתחדשת וזה טוב!
4. אם אתה טוען שאנחנו צריכים להיות תקועים 3500 שנה בלי להתפתח כמו המוסלמים עם הנבוט שיבוסם לך.

רחל
רחל
3 חודשים לפני

אחרי תנועת השכלה שאיתה בא הניתוק מזהות היהודי השבירה בנפש שניתק מה שאי אפשר כי יהודי ואלוקות הם אחד וישראל ותורה הכל אחד, אז כאשר חוזרים הביתה, אז חוזרים הביתה. ומי שחזר בשאלה זה בגלל שהוא לא טעם את הבית, טוב לשאול על האמת. בקיצור הכל מתחיל במה שיש במהות, הזהות, וכל אחד ימצא את התלבושת קהילה וכו' שמתאים לו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום