חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברל׳ה קרומבי: רונן צור מסכן את ביטחון מדינת ישראל

ברל׳ה קרומבי טוען כי צריך להתייחס לעובדות ולהיסטוריה לגבי רונן צור באשר ללקוחות הבעייתיים שהוא ייצג ולאינטרס הפוליטי שלו

שתפו :

יועץ התקשורת ופעיל הימין ברל׳ה קרומבי התראיין לזיו מאור והתייחס לפעילותו של יועץ התקשורת רונן צור בהובלת המחאה של משפחות החטופים, קרומבי אמר כי "מה שקורה בחודשים האחרונים זה שרונן צור מוביל את מחאת החטופים ומעלה את המחיר של החטופים בצורה לא פרופורציונלית, מביא את המדינה לדיונים על עצירת המלחמה ושחרור אלפי מחבלים".

קרומבי אמר באופן ברור כי "רונן צור מסכן את ביטחון מדינת ישראל בכך שהוא מנהל קמפיין שמביא אותנו לכך שהמדינה לא תוכל לעמוד בלחץ של שחרור החטופים", קרומבי קבע כי "האירוע הזה מסוכן למדינת ישראל".

לגבי הטענות שרונן צור פועל בהתנדבות ומייצג את המשפחות מסיבות ערכיות אמר קרומבי שצריך להתייחס לעובדות ולהיסטוריה של צור "חשוב לדעת את ההיסטוריה שלו, ידוע שהוא ייצג את מלכה לייפר הפדופילית, והחשדות נגדה ידועים לכולם. הוא ייצג את משה קצב שגם החשדות נגדו היו חמורים וגם פאינה קירשנבאום שהואשמה בגניבת כספים". קרומבי הוסיף וטען כי בסופו של דבר העיסוק ברונן צור הוא השאלה מה מניע את האדם הזה.

הצטרפו למועדון ״היחידה״

חסר לכם אוויר? Z Medic Air הכנסו לקישור:
https://bit.ly/ZMedicAirTov

yossi
Author: yossi

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
י. כאוס
י. כאוס
3 חודשים לפני

הכי גרוע מהכל זה שהוא מנצל את תמימות משפחות החטופים כדי לתחזק את המחאה ליתר דיוק המהפיכה הדיקטטורית שלו ושל חבריו מקפלן, והמחיר סיכוי פוחת והולך של שחרור החטופים אשר מספר החיים ביניהם פוחת והולך כל יום שעובר

גבי
גבי
3 חודשים לפני

המונים מצטרפים בתביעה
עם ישראל תובע את רונן צור על סיכון מדינת ישראל בהתנהגות בוגדנית רעה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום