Search
Close this search box.

השר סמוטריץ': ״מוליכים שולל את משפחות החטופים״

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ענה לשאלת כתב ערוץ TOV לגבי עסקת החטופים - מה עומד על הפרק?

תגיות

שתפו :

שר האוצר ויו"ר סיעת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ השיב לשאלתו של כתב ערוץ TOV לגבי עסקת החטופים. השר אמר כי אין שום עסקה על הפרק והציע שלא להשלות את המשפחות התמימות: "משחקים ברגשות שלהן וגורמים להן נזק אדיר".

עוד אמר השר סמוטריץ׳ כי הדרך הטובה ביותר להחזרת החטופים היא המשך הלחימה בכל הכח בתוספת ניהול נכון של המאמץ ההומניטרי כך שלא יגיע לחמאס ויתן חמצן לסינוואר ולאנשיו, ״צריך ליצור מצב שהחמאס רודף אחרינו, מתחנן דרך מתווכים שנדבר איתו בשביל להחזיר את החטופים״.

שר האוצר אף ביקר בחריפות את התנהלות מטה משפחות החטופים שצועק 'עכשיו, עכשיו, עכשיו', לדעתו הם אומרים למעשה לסינוואר ״שיקח את הזמן״ וכתוצאה מכך המחיר (להחזרת החטופים) רק יעלה: "מייצרים מצב שבו סינוואר חי בתודעה שהוא מנצח אותנו ואין מצב שהוא יחזיר את החטופים".

לדעת סמוטריץ׳, סינוואר צריך לחיות בתודעה של שבירה וייאוש טוטלי, שיחפש כל דרך לאיזשהו מוצא לתת לנו את החטופים בחזרה: ״מי שטוען אחרת מוליך שולל את המשפחות התמימות, פוגע בהן ופוגע בסיכויים להחזיר את החטופים. מי שלוחץ לעסקה בכל מחיר ונושא את הקולות האלה באולפנים פוגע בסיכוי להחזיר בשלום את החטופים הביתה״.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
5 חודשים לפני

השמאל שמוביל באף את חלק ממשפחות החטופים רוצה ניצחון של החמאס או לפחות הישרדותו מה שיתן להם סיבה ללכלך על הממשלה ולהפיל אותה .
החטופים לא מעניינים את השמאל ההזוי אלא רק הפלת הממשלה .

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום