חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרולין גליק: "מדיניות המזה"ת של ביידן התמוטטה לחלוטין"

ראיון עם קרולין גליק, עורכת בכירה ב-JNS, בעקבות הריגתם של שלושה חיילים אמריקניים על ידי המיליציות הפרו איראניות

שתפו :

"כל מדיניות ממשל ביידן מבוססת על פיוס איראן על חשבון ישראל וערב הסעודית, והקמת מדינה פלסטינית על חשבונה של ישראל, שני עקרונות המהווים איום קיומי על ישראל", קובעת העיתונאית קרולין גליק.

קרולין גליק מוסיפה שהמדיניות הפייסנית של הממשל התמוטטה כי "בשבעה באוקטובר התמוטט הסיפור הפלסטיני", ואילו איראן "מתעצמת אל עבר קו הסיום הגרעיני", אבל ממשל ביידן אינו יכול להתמודד עם העובדות האלה בשנת בחירות, ואינו מוכן "להתעמת עם האגף הפרוגרסיבי של המפלגה הדמוקרטית".

כתוצאה מכך, מספרת קרולין גליק, רוצה ממשל ביידן שישראל תפסיד במלחמה, ולפי מספר דיווחים, הממשל מוכן גם שארה"ב תברח מהמזרח התיכון, ותוציא את כוחותיה מעיראק ויתכן שגם מסוריה ומירדן, כדי לא להסתבך במלחמה איזורית, כשמבחינת ארה"ב הדרך הטובה להימנע ממלחמה כזו היא לחייב את ישראל להפסיד מול חמאס בעזה. משום כך ארה"ב טומנת מלכודת לישראל בעסקת החטופים, כדי שהמלחמה בעזה תיפסק.

גליק מתארת את היחס של הציבור האמריקני כלפי חייליו, כשרק אחוז מהאוכלוסיה משרת בצבא האמריקני, וחווית השירות בצבא אינה לאומית אלא שייכת רק לקבוצה מצומצמת, "אך באופן כללי, לציבור האמריקני אכפת כשחייליו נהרגים", וחשוב להם לדעת למה הם נהרגו.

בציבור האמריקני הדעות נחלקות, מאבחנת קרולין גליק, בין אלו הרוצים שארה"ב תשמור על מעמדה כמעצמה ותפגין עוצמה מול איראן, לבין אלו שנמאס להם מהמלחמות במזה"ת ובוחרים לפייס את איראן, כפי שמתעקש לעשות ממשל ביידן.

האם אפשר לומר "לא!" לממשל ביידן? ומה דעתה של קרולין גליק על רכישה של מטוסים נוספים לצה"ל מארה"ב?

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פנחס קרנגל
3 חודשים לפני

מי רימה את הרמאים קושרי הקשר. תכננו סדק קטן, ומישהו הוריד את כל הסכר. הפרקליטות, יחד עם היועץ המשפטי לממשלה ובשיתוף צמרת המשטרה ולהב 433 קושרים קשר ומחליטים להפליל את מנהיג הימין בשורה של תיקי האלפים, המתבססים על פיברוק עדויות, מעצרי שווא ועינוי עדים כדי להופכם לעדי תביעה ועדי מדינה. לאחר הכשלון בבית המשפט, משפחות הפשע הבינו שיש לעבור ולהכניע ע"י פגיעה בכלכלה. גם זה נכשל עברו להפגנות עם אכיפה בררנית לטובת השמאל ההזוי. קשירת קשר של הרמטכ"ל הרצי הלוי יחד עם ראש המוסד דדי ברנע וראש השב"כ רונן בר, להכניע את ממשלת ישראל ולעצור את הרפורמה המשפטית, באמצעות אולטימטום שהעבירו במשותף לשר הביטחון יואב גלאנט, החלש והנרפה, ב-23 למרץ 2023, כי אם לא יקרא בפומבי לעצירת הרפורמה המשפטית עד למוצאי שבת של ה- 25 למרץ, הרי שביום ראשון ה-26 למרץ, הם לא יוכלו להבטיח לישראל ביטחון, כתוצאה מהתפרקות כביכול של הצבא וכוחות השב"כ והמוסד. גם זה לא צלח. אני מאמין לטלי גם בעניין הפגישה עם ראש המוסד. לכאורה הייתה פגישה עם ראש המוסד. אם הייתה, זה בטח, לדעתי, שיחת נזיפה על רשלנות והשארת של יותר מדי עקבות של נטורי קפלן. אינני מאמין למי שלא קבל את תוצאת הבחירות… הם קיוו לסינואר קטן, הרג מספר מצומצם של חיילים ותפיסת ישוב או שניים עבורם זה ממש מחיר סביר להפלת ראש ממשלה מכהן שנבחר כחוק, וכולנו חטפנו בפנים את שואת קפלן. אחים ואחיות שלנו בקיבוצים ובשדרות ואופקים ונובה עונו, נשרפו חיים ונרצחו. מדוע צוות של לוחמי שב"כ נכנסו וחילצו מהעוטף שני עובדי שב" כ ולא הודיעו לאף אחד אחר. נתניהו לא איבד עשתונות, כפי שהם תכננו, וממשיך עד הסוף. מה השתבש לקושרי הקשר. הסבירות שכל אחד מהאירועים התרחש ביד המקרה, ללא יד מכוונת הוא קלוש (בגידה, בגידה).
כל כך הרבה אירועים תקדימיים שלא קרו מעולם בישראל, לא יתכן שמקורם ביוזמה של בודדים. כדי לעשות פעולות לא חוקיות, נועזות וחצופות, של קשירת קשר והמרדה גלויה וחשאית נגד ממשלה נבחרת וראשיה, כפי שפורט לעיל, יש צורך לא רק באווירה ציבורית מאפשרת, אלא גם באמונה בצדקת הדרך כביכול של השותפים לפעולות אלו, למנהיגים כריזמטיים ובעלי סמכות המובילים לביצוע הפעולות, למימון כספי בלתי מוגבל, ולרוח גבית של בעלת הברית האסטרטגית ארה"ב, אשר לה כל האליטות בישראל מוכנות להישמע. על רקע זה, מישהו הרשה לעצמו ללחוץ על כפתור ולהפוך את הבגידה לייט לטבח נוראי. הוא הפך את הסדק הקטן של קושרי הקשר, ומוטט את כל הסכר

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום