חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוני בן מנחם: מהו התאריך שהציב נתניהו לכיבוש רפיח?

הפרשן יוני בן מנחם חושף כי התקבלה החלטה בקרב כל חברי הקבינט לגבי כיבוש רפיח וציר פילדלפי

שתפו :

במהלך ראיון עם אלעזר שטורם סיפר הפרשן יוני בן מנחם כי ישנה החלטה של הקבינט לכבוש את רפיח ואת ציר פילדלפי, בן מנחם אמר כי ה"החלטה בקונצנזוס והיא של כל קבינט המלחמה".

הוא הסביר כי ציר פילדלפי משמש כמקור לכל רצועת עזה וניתן לראות שהחמאס בלחץ גדול כדי למנוע פעולה כזאת של ישראל ולכן מערב את כל העולם שיופעל לחץ בינלאומי על ישראל שלא לפעול ברפיח ובציר פילדלפי.

לדעת בן מנחם הלחץ של העולם לא יעזור כי נפלה החלטה וכבר פורסם בכלי תקשורת בחו"ל כי נתניהו הורה לצה"ל לסיים את ההשתלטות על רפיח עד העשרה במרץ.

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פנחס קרנגל
3 חודשים לפני

מכתב האישום נגד אדם שהתחזה לקצין והצליח להשיג מידע סודי, כאשר בין היתר הצליח לשים את ידיו על ידיעות סודיות על סדרי כוחות הביטחון, אמצעים קיימים בשימוש צה"לי, אמצעים חסרים, הסברים על יכולות מסווגות ועוד.לא מדובר בחולה נפש מדובר בקצין בצה"ל .ואם הוא העביר מידע לאויב אף אחד לא יספר לצבור על זה . אבל המסקנה מהפעילות של הבחור והיכולת והרושם האישי שלו מובילות אותי למסקנה אחת בלבד. הוא לא מהימין כי אחרת ערוצי התבהלה היו משתוללים. הוא מהשמאל שחלק מהרשות שניתנה לחדור היא לטובת המרד האלים נגד הרפורמה. לגבי זהותו בא ממשפחה אמידה מאוד כך אמרה אתמול אילה חסון, כלומר שהוא לא עשה זאת בשביל כסף. מכתב האישום  הבנתי, שהמפקד נתן לו למלא כתב מינוי בעצמו, ואז חתם בלי לראות מה נכתב באותו כתב מינוי וזה יכול לקרות רק אם מדובר מאיש שמאל המזוהה עם המורדים בממשלה בעניין הרפורמה. אין שגגה, תסתכל על מה אתה חותם, זה לא חוזה של מאה עמודים, בקושי עמוד אחד עם כמה עשרות מילים. העביר את המידע לגורמים אנרכיים ואנשי צבא לשעבר. והמניע כנראה פוליטי לכאורה נראה שאחים לנשק הוא המתאים ביותר. לא סתם מסתירים את שמו, כי ידיעת השם תעשה את הפיצוץ והכל יצוף למעלה. כתב האישום עצמו מציין "ריגול חמור". המערכת מתעקשת להסתיר ולשגר עיתונאים שיקטינו, ילעיגו ויעלימו. כשהם מסתירים מידע מהציבור באופן שיטתי, ההנחה המתאימה היא אשמה חמורה. עצם העובדה שאנשי ימין היחידים שדוחפים לחשיפת זהות הבוגד עשויה להאיר מעט על השתייכותו הפוליטית. בג"ץ כנראה ישקוד על הסתרת זהותו מהסיבות הברורות.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום