חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעיל הימין יגאל מלכה: מי עומד מאחורי קמפיין "ביבי אשם"?

ראיון על קמפיין השמאל "אתה הראש, אתה אשם" שמציף את תל אביב ואת הרשתות החברתיות - עם פעילי הימין יגאל מלכה ועידו גבעוני

שתפו :

"קמפיין הזוי, קמפיין בזוי, מבחינתי זה ברמה של תעמולה איראנית", אומר עידו גבעוני, ומסביר שאינו יכול להבדיל בתגובות לראש הממשלה ברשתות החברתיות, בין בוט איראני לשמאלני שמתנגח בנתניהו, הוא מוסיף שאפשר לנהל דיון רציני על אחריותו של ראש הממשלה ועד כמה הוא אשם, "אבל הקמפיין הזה הוא תת רמה".

יגאל מלכה מדגיש ש"קמפיין "ביבי אשם" נמשך בערך 30 שנה", וזהו אותו קמפיין תחת שמות מתחלפים של ארגונים, פעם "V15" ו"דרכנו", והיום "לוחמי כיפור 73" ואחרים, כשמאחורי כל הארגונים הללו עומדים אותם אנשים ואותם גורמים הממומנים "עד מעל הראש".

עוד קובע מלכה שהטכנולוגיה מאפשרת פעילות רבה ברשת, ואנו אפילו לא יודעים אם אלה ישראלים ומה המניע שלהם, אבל עצם פעילות זו בשעת מלחמה, משמחת את האויב ולכן העומדים מאחורי הקמפיין צריכים להחקר כמו אלו התומכים באויב בשעת מלחמה. משום שישראל היא מדינה דמוקרטית וכל מי שהפרוטה מצויה בכיסו ויכול לממן שלטי חוצות, רשאי לעשות זאת, עלינו להפנות את התלונות אל הנבחרים, השרים וחברי הכנסת, כי בינתיים מי שקובע את השיח הציבורי במדינה אלה עמותות שמאל הנתמכות על ידי כסף זר.

עידו גבעוני מציין שהשמאל גם בזמן מלחמה לא חדל מלפעול להדחת נתניהו ואינו מתפלא על כך, כי השמאל אינו נגד נתניהו כאדם אלא מתנגד למחנה הימין כולו, ואם המלחמה תיעצר, כפי שהשמאל דורש, מחנה הימין יצא נגד נתניהו ויביא לבחירות.

לדעת מלכה, רוב הציבור אינו תומך בהפגנות ומאס בשיח שהיה קיים עד השישה באוקטובר. גם הוא סבור שההפגנות נגד נתניהו, אינן נגד אישיותו אלא משום שהוא מהווה חומה כנגד הקמת מדינה פלסטינית, שהמתנגדים לנתניהו מתעקשים לקדם מסיבות אידאולוגיות או כלכליות.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
9 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
תמר
תמר
2 חודשים לפני

חייבת לציין שאני לא גרה בתל אביב ולא חברה ברשתות חברתיות ובכל זאת הקמפיין הזה תקף אותי באופן בלתי ניתן לדילוג כשצפיתי עם התלמידים שלי בבית ספר בבית שאן ב"מהדורה הצעירה" של מקו.

יוסל
יוסל
2 חודשים לפני

משפט שאתם בודאי מכירים, בתור "ערוץ יהודי":"הפוסל-במומו פוסל". "פעילי ימין"? כוונתכם,כמובן, ל"ביביסטים".

נהוראי
נהוראי
2 חודשים לפני

האין חוק שאוסר קבלת כספים מאירגונים וממדינות אוייבים כפי שעושה השמאל הבוגדני ???
האם אין חוק שאוסר חתרנות נגד המדינה נוסח השמאל הסהרורי ???

גבי
גבי
2 חודשים לפני

הרשעות הזו עומדת בתוך ולפני הקמפיין הנבזי הזה כיאה להם ולשכמותם.
כסף יענה את הכל וכסף כאמור שמור לבעליו לרעתו וימים יגידו

אלכסנדר
אלכסנדר
2 חודשים לפני

הימין מרכז שמאל פועלים להדחת ניתאי . מי שתומך בניתאי זה ביביסטים בלבד. אם ניתאי ירוץ ללא המותג ליכוד ספק אם יעבור את אחוז החסימה.

גיא
גיא
2 חודשים לפני

מי שעומד מאחורי הקמפיין זה…….. הנאשם. הוא הראש הוא האשם

דניאל
דניאל
2 חודשים לפני

הקמפיין מגייס כסף מהציבור. אם הציבור מוכן לתרום מיליוני ש"ח לקמפיין נגד ביבי "אתה הראש, אתה אשם" אז זה מה שהציבור חושב. וזו דמוקרטיה בדיוק – לציבור מותר לומר את דברו גם באמצעות קמפיין. כמובן, הכי קל להאשים שזה כסף מהאויב.
אבל בדיוק כמו שביבי לא לוקח אחריות על הטבח הנושא בהיסטוריה של המדינה, כך גם התומכים שלו מאשימים את כל העולם – וזה הסימן הראשון לכישלון – חיפוש אשמים.

אלי
אלי
1 חודש לפני

לא להתרגש.
זה ס"ה פרסומת לשמפו

אלינה
אלינה
16 ימים לפני

הוא ראש הממשלה והיה ראש הממשלה בתקופה שהובילה למחדל הכי גדול מקום המדינה. זאת עובדה. איך אפשר להתווכח עם זה ?

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

9
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום