חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו״ד זיו מאור: ״זו בושה למדינת ישראל ולמפקח על הבנקים״

עו״ד זיו מאור מפנה אצבע מאשימה כלפי הממשל האמריקני וגם כלפי המפקח על הבנקים בישראל ושר האוצר בפרשת חסימת חשבונות הבנק של מתנחלים

שתפו :

עו"ד זיו מאור התראיין לגיל פליי והתייחס לצו הנשיאותי של ג'ו ביידן המורה להקפיא חשבונות בנק של אזרחים מיו"ש בעילות של התנכלות לפלסטינים.

מאור הסביר באריכות כי הצו הזה נובע מבורות ומחוסר הכרה בסיסי של פעילות המתנחלים של אותם וכי הצו הזה הוא נגד כל מי שמתנגד למדינה פלסטינית: "אם ביידן היה יודע מי האנשים האלה ומה הם עושים באמת אין סיכוי שהוא היה חותם על צו כזה".

לדעת מאור, הבעיה היא באנשים שמייעצים לביידן: "להאשים אנשים כמותם בהתקפות אלימות נגד פלסטינים, שהם פוגעים בפלסטינים, שהם עוקרים פלסטינים – זה מנותק מהמציאות בצורה קיצונית. ה-CIA צריך להתבייש על המקום שהוא לקח אליו את הבית הלבן, להגיד על חוואים דברים כאלה זה מביך".

עו״ד מאור הוסיף כי המטרה העיקרית של האירוע היא ליצור הבנה של האנטישמים בכל העולם על כך שהמתנחלים מרחיבים חוות בודדים כדי להרחיב את הריבונות הישראלית ביו"ש.

עו״ד זיו מאור אומר כי מי שמכור כמו לסם הזיה לרעיון של מדינה פלסטינית, הרחבת החוות מסכלת לו את החזון וזה מה שמפריע לביידן.

מאור הזכיר את דבריו של השגריר לשעבר דיוויד פרידמן שאמר ש״מדובר בצו שמכוון נגד 80 אחוז מהחברה הישראלית כי 80 אחוז מתנגדים למדינה פלסטינית״. כל חטאם הוא שהם לא תומכים במדינה פלסטינית, הסביר מאור וביקר את התנהלות המדינה, המפקח על הבנקים ושר האוצר סמוטריץ' בעניין.

לדברי מאור, ההתנהגות של המדינה ושל המפקח על הבנקים בעניין הזה היא מבישה. הוא מציג דוגמאות ממקרים קודמים שבהם המפקח התערב בצווים כגון אלה כמו במלחמת רוסיה אוקראינה כשנקבע שאזרחים בעלי חשבונות בנק רוסיים תומכים בפוטין.

כאן כשמדובר באזרחים ותיקים שנמצאים בחזית המדינה הוא לא מתערב: "המפקח על הבנקים הוא כנראה קפלניסט מנותק שלא מבין את החברה הישראלית שהוא אמור לשרת, בושה  של ממש, אירוע מביש, גם לשר האוצר שלא נקט בצעדים חריפים".

 

הצטרפו למועדון ״היחידה״

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום