חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעל המאה הוא בעל הדעה – חברת הפרסום שקובעת את סדר היום

מקאן יכולה לקבוע את אופן סיקור ההפגנות בבלפור, ולחנוק את ערוץ 14. למה? כי יש לה כסף.

תגיות

שתפו :

 

 

החשיפה של כתבתנו דידי שור על החלטת יוניברסל מקאן לייבש את ערוץ 14 בכוונה אידיאולוגית לא מפתיעה את אמנון שומרון, יועץ אסטרטגי ואחד מהבעלים של משרד הפרסום "זליגר שומרון". הוא מסביר "אני לא מופתע פעמיים. א. מבחינת הכוח של משרדי הפרסום וההשפעה לנתב את הלקוח. גם יש מנהל שיווק טוב לחברה ולכן הם יכולים לעשות מה שהם רוצים ולשכנע, להגיד ללקוח אתה רוצה שניתן לך את התפוקה הכי טובה והמכירות הכי טובות? תן לי לקבוע לך את התמהיל. אחר כך אל תבוא אליי בטענות למה לא הצלחת למכור, אתה סומך עליי אז תן לי. הדבר השני ששני המנהלים הראשיים שלה, גם היו"ר וגם המנכ"ל, אנשי שמאל קיצוני אז הסיפור הזה מתחבר היטב".

https://tovnews.co.il/%d7%97%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93-%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c-%d7%91%d7%90%d7%a8%d7%a5-%d7%9e%d7%a1%d7%a8%d7%91-%d7%9c%d7%9e%d7%9b%d7%95/

שומרון מוסיף "אם יש להם תקציב של מיליון שקלים, הם לא יגידו טוב אנחנו היינו צריכים לתת 50 אלף שקלים בערוץ 14 אז אנחנו נחזיר לכם את זה ונשקיע רק 950. לא, הם ישקיעו את כל המיליון. רק יחלקו את זה בהתאם לרצונות שלהם". הוא אומר כי חברת פרסום עם שיקול מסחרי צרוף תבחר להשקיע איפה שהכי מוצלח. אבל פה מדובר בנושא אחר.

הוא מסביר, "מדובר בשני אנשים עם אג'נדה חזקה שמביאים את העולם שלהם פנימה. יש מבחינתם עניין קיומי בחיסול הימין או בהעפה של נתניהו בהפגנות בבלפור ובדיכוי של ערוץ 14 שהולך וצומח. הנזק הכלכלי ללקוח לא היה כזה גדול, כי ערוץ 14 לא תופס 30% מפלח השוק אז אתה אומר לא דילגת על ציבור כזה. נכון פגעת בהם, אבל אתה מעריך שזאת פגיעה שהם לא ירגישו ואתה מבחינתך עשית דבר גדול למען המולדת כי ייבשת את ערוץ 14".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%93%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%a5-%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%9e%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%98-%d7%90%d7%91%d7%9c-%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%98-%d7%91%d7%9b/

השאלה היכן לפרסם היא מוכרת וקיימת. אך שומרון אומר כי הוא לא מכיר עוד סיפור חוץ מהסיפור של מקאן וערוץ 14 שכבר נחשף. הוא אומר "הבעיה הגדולה והיא הגיונית שהלקוח נותן את כל הכוח למשרד הפרסום ואומר להם אתם חבר'ה המקצועיים תעשו מה שנכון". הוא מוסיף כי לאחר חשיפת הסיפור כנראה שהלקוחות יבואו ויגידו "אני רוצה שתשים שם, ומשרד הפרסום ישים". דבר נוסף שהוא אומר שאחת מהטענות של מקאן נכונות, כיוון שערוץ 14 לא נמדד הם לא יודעים מה הרייטינג שלהם ולכן לא שמו עד עכשיו.

שומרון אומר כי צריך להבין שמקאן מחזיקה בתקציב מדיה שנתי של בסביבות מיליארד וחצי שקל. "כשאילן ישוע אומר לינון מגל תקפיץ את הידיעה על אילן שילוח כי הוא חבר טוב שלי. כאשר יש עוצמה כלכלית כל כך גדולה אתה יכול לתמרן את המערכות, אתה יכול להגיד הסיקור בבלפור לא הוגן והמערכות מבינות את זה, ומשנות".

https://tovnews.co.il/%d7%9b%d7%90%d7%9f-%d7%a4%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%aa%d7%90%d7%92%d7%99%d7%93-%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%95/

כלומר הוא בעל המאה. "לאילן שילוח ולעמית סגל היה עימות חריף. אבל כי זה עמית סגל והוא חזק בפני עצמו, אז הוא יכל להחזיר לו ולהכות אותו חזרה. אבל רוב הכתבים לא יכולים להתווכח עם אילן שילוח ולהסתכסך איתו בלי לקבל הודעת פיטורין או נזיפה. הוא בעל המאה, הוא המפרסם הכי גדול משמעותית במשק, והערוצים האלה חיים ממנו. 30% מתקציב הפרסום של ערוץ 12 מגיע משם. וניתן לראות את התוצאות".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום