חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך פועל עו"ד שלמה דרעי לפיתוח ההתיישבות בישראל

עו"ד שלמה דרעי, הפעיל מעל 35 שנה בתחום הנדל"ן והתכנון בארץ, שותף בימים אלה בפרויקט הנדל"ן כרמית במורדות שכונת  קרית  היובל בירושלים.

עו"ד שלמה דרעי, הפעיל מעל 35 שנה בתחום הנדל"ן והתכנון בארץ, שותף בימים אלה בפרויקט הנדל"ן כרמית במורדות שכונת  קרית  היובל בירושלים, לעו"ד דרעי מחזיק ב-7% מהפרויקט בלבד. התוכנית השאפתנית קיבלה אישור להפקדה מהועדה  המחוזית י-ם  והיא שוברת את כל השיאים: יותר מ-70% מהשטח אותו רכשו היזמים בפרויקט יופקעו לטובת הציבור, ההפרשות יכללו : בתי ספר, פארק שכונתי ענק , בתי מלון, מועדוני נוער וספורט  ועוד.

עו"ד שלמה דרעי

עו"ד שלמה דרעי, אשר פעיל בתחום פיתוח קרקעות והתיישבות היהודית, הוביל לאורך הקריירה שלו עשרות עסקאות מוצלחות אשר הוכיחו את עצמן לטובת הציבור הרחב. בין היתר תוכניות  בבמושבים זנוח ומחסיה באזור בית שמש, ופיתוח שכונת רמת שלמה בירושלים.  לא מעט מהצלחותיו נבעו מהתדמית החיובית שנוצרה לו כאיש של חיבורים ושיח, אשר מצליח לרתום למשימה אנשים מכל הקשת ולקדם יחד דברים. בזכות היכולת לשים את האינטרס של הציבור מעל לכל המחלוקות הפך עו"ד דרעי לדמות משפיעה.

עו"ד שלמה דרעי בטקס הענקת פרסים בחידון קק"ל לנוער

 

השפעתו הרבה של עו"ד שלמה דרעי ניכרה היטב גם בתפקידו כסגן יו"ר קק"ל, וכיושב ראש עמית בקק"ל, ממנה פרש לפני שנתיים, לאחר חמש שנים בארגון. עו"ד דרעי ביצע את התפקיד בהתנדבות, והצליח לקדם פרויקטים רבים ברחבי הארץ ובהם פארקים ויערות לטובת הציבור הרחב. לאורך תקופת כהונתו בתפקיד הוא ידע לגרום לכולם להתכנס ולשלב ידיים, ולכן היה מקובל על ידי כל הגורמים והקשת הפוליטית.

שר שלום ג׳רבי מנהל חטיבת חינוך בקק״ל

 

בשנים הראשונות בקק"ל, שימש עו"ד דרעי כיושב ראש וועדת החינוך של הארגון. בהובלתו, אגף החינוך בקק"ל התרחב וקיבל מעמד של חטיבה. חטיבת החינוך הגדילה משמעותית את עבודתה במהלך כהונתו ויש לה כיום 5 מרכזי שדה המארחים עשרות אלפי תלמידים וחניכי תנועות נוער מהארץ ומחו"ל. בכהונתו שמה החטיבה דגש על הרחבת הפעילות הבלתי פורמלית.

תוכנית "כרמית", אשר נמצאת כעת בשלב ההתנגדויות, זוכה לתמיכה רבה מצד עיריית ירושלים, ובנוסף לשיפור איכות החיים של תושבי השכונה והשכונות הסמוכות, להפרשות העצומות לצרכי ציבור,  היא גם צפויה לתרום כ-1,000 דירות לשוק הדירות בירושלים ובכך ולהוריד את עלויות הדיור בעיר ולזמן זוגות צעירים חדשים  לעיר.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
trackback

[…] לכתבה בנושא פרויקט בניה בשכונת קרית היובל בירושלים https://tovnews.co.il/212457 […]

כתבות נוספות

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום