חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איש הימין שרוצה לבטל את המדינה היהודית שוב גורם לסערה באולפן

סמדר הילה שמואלי בשיחה עם ד"ר משה ברנט על הצורך בשליטה ישראלית בכל השטח מירדן ועד הים ועל האופציות שהוא מציע לאזרחי ישראל המוסלמים.

ד"ר משה ברנט אומר לסמדר הילה שמואלי: אנחנו הבעיה. אין לנו שום תכנית. הפתרון היחידי לבעיית א"י הוא שלטון ישראלי מהירדן ועד הים. חוסר האונים שלנו נובע מהמבוי הסתום אליו נקלענו. חייבים להבין שאין אומה פלסטינית ואין צורך שניצור כזו. לדבריו לתושבים המוסלמים בישראל, יהיו שלוש אופציות הגירה תושבות והתאזרחות.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רחל
רחל
26 ימים לפני

נקודת הנחה הבסיסית של תכנית הדוקטור היא שתכלית עליון המקשר תורה וארץ ישראל ומוסר יהודי דרך מצוות, מחוץ לאופק, וזה בגלל קלקול המחשבה מרוב מערב.קשה להבין, למה לא מדברים ישר ומחזירים את הגיון לפי המקורות. איך אפשר עדיין לשמוע דברים עוורון , ואין מי שיאיר?

סמי
סמי
7 ימים לפני

שמעתי את דעותיך משה לא מעט וקשה שלא לחבב אותך אך דעותיך הן דעות של אויבי המדינה היהודית ותואמים את האיום מבית של הרצון לבטל את המדינה היהודית שבקושי רב שורדת את המתקפות הבלתי פוסקות עליה מבית ומחוץ אני לא מתפלא שנוהגים איתך בחיבה יתרה אך אסור להתבלבל אתה מחזק את גדולי שונאינו ובקצב הזה אני ואתה נגור במדינת שריע על כל המשתמע מכך.

פרמנידס
פרמנידס
7 ימים לפני

לכבוש רק את ירדן סוריה ולבנון?
באיזו זכות הוא מוותר על מצרים???

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום