חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לשמוע ולא להאמין! איך דובר התנועה הקיבוצית גרם לזיו מאור לאבד את קור הרוח ולהרים את הקול?

זיו מאור בשיחה עם דובר התנועה הקיבוצית על טקס הזיכרון האלטרנטיבי שהם רוצים לערוך לטבח ה-7/10. האם האם רואים את האשמה בטבח אך ורק בממשלת ישראל או שהם מוכנים להודות שגם למדיניות השמאל המכילה שלהם היה חלק במה שהביא לאסון

אביב לשם דובר התנועה הקיבוצית אומר לזיו מאור: קיבוצי הדרום ספגו את האסון הכבד ביותר מאז ימי השואה. כולנו הופקרנו על ידי הממשלה ומאז ה-7/10 אף אחד מחברי הכנסת לא בא לבקר אותנו או התנצל בפנינו. אנחנו לא מוכנים לשמש כבובות בטקס  הממלכתי לזכר ה-7/10, ונערוך טקס זיכרון אינטימי לעצמנו. הטבח קרה במשמרת של נתניהו אומר לשם ולכן עליו לקחת עליו את האחריות. זיו מאור מאתגר ושואל אותו אם הוא לא רואה אשם גם בבג"ץ ונוהל הפתיחה בנשק שהכתיב, בראש אמ"ן או בצה"ל, והאם גם להם לתושבי הקיבוצים שהאמינו בשלום עם העזתים ועשו כל מה שביכולתם  לסייע להם, אין חלק בהתנהלות שהובילה לטבח הנוראי.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
10 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גולן
גולן
18 ימים לפני

שילך להזדיין עם הקיבוץ שלו.

יוסל
יוסל
18 ימים לפני

אכן,למדיניות השמאל של נתניהו וחבר מרעיו של הכלת האויבים,ואף האכלת חלקם,יש חלק ונחלה בסיבות לארועי 7.10.23.זאת,במקביל להחרבת המדינה מבפנים. ההיסטוריה אף תעשה עימו חסד,ותקרא לאסון הזה על שמו.

דבורה ר.
דבורה ר.
18 ימים לפני

מוזר שאתם חושבים שלא כואב לנו. כולנו כואבים את מה שקרה. זה קרה לנו לכולנו.

דבורה ר.
דבורה ר.
18 ימים לפני

אנחנו שגרים בירושלים לא חוינו זאת? אתם לא חייבים לבוא ומי שירצה יבוא *די להתעסק בזה*

דבורה ר.
דבורה ר.
18 ימים לפני

תעשו טקס לבד כמו שאתם עושים ליל סדר לבד כפי השקפתכם, הממשלה תעשה טקס ממלכתי, ומי שירצה ישתתף. אנחנו נצפה בערוץ 14 ונכבד אתכם כמו אנו מכבדים אתכם כשאתם חוגגים את חגי ישראל כפי ראות עיניכם.

Subs
Subs
18 ימים לפני

הם חושבים שהם הסיפור היחיד בכל אירועי השבעה באוקטובר. הם חושבים שהכל סובב סביבם. אבל יש עוד הרבה מאוד אנשים שהטרגדיה והאסון של השבעה באוקטובר שייכים להם לא פחות מאשר אנשי השער הצהוב. הסיבה היחידה שהם עושים את הטקס האלטרנטיבי הבזוי שלהם היא כי הם לא מכירים בלגיטימציה של השלטון הנוכחי (ממשלת הימין) ופועלים בכל הכלים שברשותם כדי להמשיך ולפרק את המדינה. שלא לדבר על הגזענות המובנית שלהם כלפי מזרחים (הם הרי התחילו ״להזדעק״ רק כשגמעו שמירי רגב תנהל את הטקס, והרפש שלהם מופנה גם נגדה ספציפית). ועכשיו – הם מפריטים את הטקס הממלכתי ועושים טקס אזרחי, שמתיימר להיות ״הלאומי״ ושל ״המשפחות״ (כאילו הוא מייצג את כל משפחות קורבנות השבעה באוקטובר). כמובן, שהטקס שלהם יהיה פוליטי על סטרואידים, בעוד הטקס הממלכתי והלאומי האמיתי לא יכיל אפילו טיפונת פוליטיקה. כי אצל השמאל – כל מה שהימין מארגן הוא פוליטי, אבל כל מה שהשמאל מארגן הוא תמיד ממלכתי. למרות שבפועל זה תמיד – תמיד! – הפוך לחלוטין. 180°.

גלראד
גלראד
18 ימים לפני

ביבי זה שמאל בדיוק כמו גנץ ושות . הוא ממערב זבל.

המשיח
המשיח
17 ימים לפני

רונן בר נפגע מחומרים פסיכיאטרים שסייענית נתנה לו בלי שיידע. היא רוצחת הזוג כדורי. והיא גם פגעה ברוני אלשיך ולכן הוא השתגע והמציא את תיקי האלפים.

אזרח
אזרח
16 ימים לפני

התנועה הקיבוצית היא מקור כל הרוע השנאה והפילוג בישראל.
לעולם לא נשכח את גדרות התיל בחדרי האוכל בקיבוצים
גם בין אחים ובני משפחה הם עשו הפרדה!
חרפת עולם😡

אריאל
אריאל
15 ימים לפני

ככה נראה זיו מאור כשהוא מאבד את קור הרוח?? דחילאק.
כל הכבוד לזיו על השאלות הנוקבות שהבהירו לציבור מיהם הקיבוצים.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
10
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום