חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באיזו רשימה יתמודד מתן כהנא בבחירות?

לאחר שבנט הודיע על פרישה מהחיים הציבוריים, חברי ימינה מבינים שהמפלגה לא בטוח תעבור את אחוז החסימה בבחירות הבאות ומחפשים אלטרנטיבות אחרות

שתפו :

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שנפתלי בנט הודיע בשבוע שעבר כי הוא פורש מהחיים הפולטים, חברי מפלגת ימינה מחפשים את דרכם הפוליטית. מי שהיה מאוכזב מאוד מההחלטה של בנט להציב את איילת שקד בראשות המפלגה היה סגן שר הדתות מתן כהנא, שציפה לקבל לידיו את ראשות המפלגה. על פי הדיווחים, כהנא בוחן את דרכו במפלגת ימינה. בימים האחרונים נקשר שמו של מתן כהנא למספר מפלגות ביניהם כחול לבן של בני גנץ ותקווה חדשה של גדעון סער.

https://tovnews.co.il/%d7%99%d7%a9-%d7%aa%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%9b%d7%9a-%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%95%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%aa-%d7%94%d7%91%d7%97%d7%99/

הבוקר התייחס כהנא לעתידו הפוליטי. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב: "אז מה הלאה? המטרה שלי היא להמשיך את המסע אותו התחלתי יחד עם בנט. לפעול בכל כוחי לממשלת אחדות רחבה מתוך הבנה כי במציאות הפוליטית הנוכחית ממשלה של צד אחד זה דבר רע מאוד למדינת ישראל. להמשיך ולפעול לחיזוק הזהות היהודית של המדינה מתוך הסכמות רחבות ולא במלחמות דת. להמשיך ולהיות הבית לציונות הדתית המתונה והממלכתית. לאלו שנותנים לכולם להכנס לבית הכנסת שלהם, לאלו שמחזירים שלום ליד מושטת גם של מי שחושב אחרת מהם, ולאלו שמוכנים להעביר כוס מים גם ליריב פוליטי. לאלו שזוכרים שהתפקיד שלנו הוא לחבר ולאחד. בימים אלו אני בוחן את הדרך בה אוכל לממש בצורה המיטבית את השאיפות האלה. תודה רבה לכל התומכים! (וגם למי שלא… טוב שאנחנו חיים בדמוקרטיה…)"

בתוך כך, חוסר הוודאות ברשימת ימינה נמשכת. שמו של ח"כ אביר קארה נקשר עם מפלגת ישראל ביתנו של ליברמן, בעוד עידית סילמן וניר אורבך צפויים להיות משוריינים ברשימת הליכוד. ח"כ עמיחי שיקלי מעוניין להקים מפלגה ימנית ליברלית שתמשוך את מצביעי ימינה ותקווה חדשה, אך ימתין להחלטת בית המשפט בנוגע לערעור שהגיש כנגד ההפרשה שלו מימינה.

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום