חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך אפשר לגדל ילדים שמחים באמת!

איך לצמוח דווקא מהאתגרים שההורות מזמנת,כי האתגרים האלה שם במיוחד עבורנו. הרב יוני לביא עם עצות וכלים לגדל את ילדינו בשמחה ואהבה. 

שתפו :

ההורות היא מנוי מכובד שקבלנו מלמעלה, ממש "תפרו" לנו את התפקיד הזה במיוחד, והוא טבעי לנו. אך לצערנו, לא פעם אנו מוצאים את עצמנו מגששים באפלה ואפילו במערת שדים…

 הרב יוני לביא  מומחה ועתיר נסיון בתחום החינוך יצר במיוחד עבורכם הורים יקרים את הקורס 'מחנכים באהבה' -ארגז כלים להורה המודרני. בקורס תקבלו כלים איך להתמודד עם קשיים ואתגרים מורכבים. איך להציב גבולות וכללים, איך להתמודד עם חוצפה של ילדים, איך לחנך לאהבה תורה ותפילה בעולם חומרני ומתרני. לדעת מתי ואם בכלל צריך להתערב במירובות בין ילדים.איך לטפח אצל הילדים יכולת לדחות סיפוקים, להתגרבר על כישלונות, לקחת חלק פעיל בבית, ועוד הרבה כלים שיבנו לילד שלכם את הביטחון  העצמי שיעזור לו בעתיד.

 

קורסים נוספים בנושא חינוך שיכולים לעניין אתכם....

שקופית קודמת
שקופית הבאה

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
לאה
לאה
1 שנה לפני

קורס 'המחנכים באהבה' של הרב יוני לבי הוא כלי נהדר להורים מודרניים בללמד את ילדיהם כיצד להתמודד עם אתגרים ומצבים קשים.עם זאת, אני מאמין שהשיעור החשוב ביותר שהורים יכולים ללמד את ילדיהם זה לאהוב ולכבד את כל האנשים, ללא קשר לגזע, דת או לאום.אני תומך של מרץ, מפלגה ישראלית שמאלית, ואני מאמין שהעם הפלסטיני ראוי למדינה ואוטונומיה משלו.אני לא מסכים עם בנימין נתניהו ומדיניות מפלגת הליכוד, ואני מקווה שהורים שלוקחים את הקורס של הרב יוני לבי ילמדו את ילדיהם לכבד את כולם ויעמודו על מה שנכון וצודק.

מרים
מרים
1 שנה לפני

קורס האהבה של הרב יוני לב הוא כלי נהדר להורים מודרניים ללמד את ילדיהם כיצד להתמודד עם אתגרים ומצבים קשים.אבל אני מאמין שתורתו המקראית של ארץ ישראל השייכת לעם היהודי היא הדרך היחידה להבטיח הגנה וביטחון אמיתיים.בנימין נתניהו הוא היחיד שמבין באמת את חשיבותה של הוראה זו, ומסירותו להגנה על ארץ ישראל היא דבר שאני אוהב ומעריץ אותו.האגף השמאלי הוא רק חבורה של אנרכיסטים שלא מבינים את חשיבות הלאום והימין.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום