חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למצוא את המקצב בין החוץ לפנים – הזמר שמצא את האיזון

הוא כבר הוציא סינגל שלישי בשם "בדרך אליי", בקרוב משלים אלבום בכורה, והמוזיקה שלו מפתיעה, עסיסית ומרגשת

תגיות

שתפו :

play-rounded-fill

מנחם שוקרון, זמר, יוצר, נשוי ואב לארבעה מנתניה, משלב במוזיקה שלו בין עולמות, ועובד כעת על המשך אלבום הבכורה, לאחר שהוציא כבר מספר סינגלים מצליחים.

"הוצאנו עכשיו את הסינגל השלישי", מספר שוקרון. "הקצב מדבק. אנחנו מפלסים את הדרך בין ההופעות בארץ ובחו"ל לבין העשייה והיצירה המוזיקלית". אבל לרגע הוא לא שוכח מהו מרכז החיים – הבית האישה והילדים.

למוזיקה של שוקרון אי אפשר להישאר אדישים. "שומעים משהו עסיסי, מדבק, משהו שצריך לקרות בעולם היהודי. אני מנסה לדבר כמה שיותר בשפה עכשווית שמדברת לדורנו, מבלי לאבד את היסודות השורשיים, שזה מה שמאפיין אותנו כיהודים. ובעצם השילוב בין החדש, האימפקט המיידי שאנחנו מנסים לייצר לבין מה שקורה בשורשים שלנו, שהם עתיקים ובני אלפי שנים", הוא אומר וניתן לחוש איך כל העולמות מוזמנים אצלו לסעודה מוזיקלית ופועלים בהרמוניה אחת.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a0%d7%9e%d7%a9%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9c%d7%91%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%96%d7%9e%d7%a8-%d7%95%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a6/

מקורות ההשראה של שוקרון מגוונים, אבל המקום ממנו צמח הכי הרבה הוא בית אבא. "גדלתי בבית לאבא שהוא מוזיקאי מדהים, שיש לו אוסף עצום של מוזיקה, וספגתי אל תוכי את הכל", הוא נזכר בערגה, "ומאז אני מחפש את האיזונים בין כל מה שעטף אותי – אם זה הג'אז, הפופ והרוק, בלוז, מייקל ג'קסון ועוד. ברקע תמיד היו ניגוני חב"ד. ניגוני חב"ד זה הנשמה שלי. שם אני נפתח ומוצא את עצמי. לפעמים, אני מזיל דמעה תוך כדי ניגון", הוא אומר.

הסנגל השלישי שהוציא נקרא "בדרך אליי", שוקרון מספר מאיפה נבע השיר. "כל אחד עובר בכל יום תהליך. והתהליך הזה, גם בהשקפה חסידית, מגיע מבחוץ פנימה. אנחנו כל הזמן מחפשים את עצמנו בחוץ, סופרים לייקים, והדרך אל עצמנו היא בעצם השליחות שלנו בעולם". הוא מצטט את הרבי מלובביץ', "במקום בו הצורך והכישרון נפגשים שם השליחות שלך בעולם", ונראה שאת שליחותו שלו הוא מצא והוא עושה אותה נהדר.

כנסו לצפות בריאיון המלא, לשמוע ולהתרגש  

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום