משה פייגלין טוען כי פרסום סקרים בכלי התקשורת נעשה כחלק בלתי נפרד מקמפיין פוליטי. לדבריו, סקרים כאלה יכולים “לנפח בלון” ולייצר מציאות מדומה, כפי שקרה בארצות הברית במרוץ בין דונלד טראמפ לקמלה האריס. עם זאת, הוא מדגיש שאין פירוש הדבר שאין מדע או סטטיסטיקה מאחורי הסקרים, אלא שהשימוש בהם עשוי להיות מוטה ומנוצל לצרכים פוליטיים.












ממש לא מכירים אותך טוב. איש חכם ומרשים אבל לא ישית.הרבה בינתיים. והזמן אןזל
משה בן אדם מאוד חכם, עם שורשים עמוקים במדינה ובמזרח התיכון שמכיר את המגרש,
משנה לשנה אני נוכח עד כמה.
בהחלט יש לך צד על המפה הפוליטית והלוואי שתקבל תפקיד בכיר בממשלה הבאה, ובקבינט יש לך המון מה לתרום