חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"האינתפאדה כבר כאן": קריאות בהתיישבות לפעולה משמעותית נגד הטרור ביו"ש

בעקבות אירועי הירי בשבועות האחרונים הפגינו היום עשרות תושבי השומרון בחווארה במחאה על הידרדרות המצב הבטחוני

שתפו :

הטרור הערבי ביהודה ושומרון נמשך. הלילה ירו מחבלים מרכב חולף באיזור הכפר חווארה לעבר אוטו שבו נסעו יהודים. על האוטו נמצאו 4 פגיעות ירי ברכב ובנס לא היו נפגעים באירוע. בצה"ל החלו בסריקות בשטח כדי למצוא את המחבלים. ניסיון הפיגוע הלילה מגיע על רקע תקופה ארוכה של ניסיונות פיגועים ואירועי אלימות ברחבי יהודה ושומרון במהלך החודשים האחרונים.

הבוקר ארגנו תושבי הישובים הסמוכים לחווארה הפגנה במחאה על הפיגוע והמצב הביטחוני, וגם הפעם יהודי נפצע בראשו מערבי שתקף אותו.האירועים הללו מצטרפים לאירועים אלימים נוספים שהתרחשו ביהודה ושומרון ביממה האחרונה. כך למשל, מחבל רכוב על אופנוע השליך מטען חבלה לעבר כוחות הביטחון בעבר ג'למה, מחבלים ירו לעבר מוצב תל-ארס הסמוך לשכם ופורעים ערבים גנבו את רכבה של אישה שנסעה בצומת יקיר, תוך שהם מפעילים כנגדה אלימות קשה ופוצעים אותה באורח בינוני.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%a8%d7%aa%d7%a2%d7%94-%d7%a9%d7%92%d7%a8%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99-%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%a8/

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס למצב הבטחוני הרעוע ברחבי יהודה ושומרון "ההסלמה הביטחונית ביהודה ושומרון כתובה על הקיר באותיות קידוש לבנה כבר תקופה ארוכה ומפקירה את חיי המתיישבים למטווח ברווזים. גנץ, ששבוי באסכולת אוסלו ומשועבד לרשות הפלשתינית, כובל את ידי צה"ל ומונע מבצע רחב שינקה את קיני הטרור ויחזיר את הביטחון. המדיניות המסוכנת הזו חייבת להשתנות"!

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר תקף את מדיניות הממשלה ואמר "האינתיפאדה כבר כאן ובממשלה עוצמים עיניים וטומנים את הראש באדמה כאילו אין טרור שמרים את הראש. רק מאבק עיקש בטרור יביא לרגיעה, במקום הרפיסות של הממשלה שמביאה עוד טרור. בעזרת השם, ננצח בבחירות, נקים ממשלת ימין מלא מלא ונהיה בעלי הבית במדינה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום