חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צעדת מחאה ותמיכה  בישיבה בחומש

מחר(חמישי), תתקיים צעדת תמיכה במשפחת יהודה דימנטמן הי"ד ובישיבה בחומש, בדרישה שלא להרוס את הישיבה.

שתפו :

לאחר הפיגוע ביום חמישי שעבר בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד שהיה תלמיד ישיבת חומש נודע כי בכוונת הממשלה לפנות את היישוב חומש ולא לאפשר כניסת יהודים למקום.  מחר, בתום ימי השבעה, תתקיים צעדה מהיישוב שבי שומרון, בו גרה משפחתו של יהודה הי"ד, ועד ליישוב חומש שם תתקיים אזכרה. לצעדה צפויים להגיע אלפי תומכים ובהם רבנים, אישי ציבור וחברי כנסת.

ארגון רבני הארץ הטובה ובראשם הרב דרוקמן שליט"א פרסמו מכתב תמיכה וקריאה לציבור להשתתף בצעדה. במכתב נאמר בין השאר:  "הישיבה הנאחזת במסירות בחומש, מביאה את אור התורה לצפון השומרון. ‏הישיבה בחומש הינה הישוב היהודי היחידי בלב צפון השומרון ‏והיא שומרת את כל אזור צפון השומרון בידי עם ישראל, עכשיו ולדורות הבאים. הדבקות בארץ ישראל של הנרצח יהודה השם יקום דמו ושל רבני ותלמידי הישיבה יבל"א, הינה יום-יומית, עקבית ובתנאים קשים במיוחד. אנו קוראים לכל הציבור ולכל אחד בפני עצמו, לסייע לישיבת חומש ככל האפשר. אנו קוראים לכל מי שיכול לעשות מאמץ – להשתתף בצעדה החשובה שתתקיים בימים הקרובים. הצעדה מביעה הערכה והוקרה לרבנים ולתלמידי ישיבת חומש. הצעדה מכריזה שעם ישראל מחובר לצפון השומרון ורוצה לראותו ‏כחלק ממדינת ישראל. חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי א-לוקינו".

אביו של יהודה הי"ד, הרב מרדכי דימנטמן, קרא גם הוא לציבור להצטרף לצעדת המשפחה וישיבת חומש ולדרישה שלא להרוס את הישיבה "יהודה לא יחזור אלינו, הנחמה שלנו היא רק אם דמו לא נשפך לריק. אם חס ושלום יפנו את הישיבה דמו ישפך לריק ונרגיש שפוגעים בנו. נתנחם רק בבניין חומש. מבית הקברות לא נשוב לביתנו, נלך למקום הרצח ולישיבה ששם יהודה היה בשעותיו האחרונות. אני קורא לציבור הרחב – בואו איתנו".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום