חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ יוסי טייב על סעיף הנכד: "השינוי נדרש וייעשה בשיח מכבד, אבל ייעשה"

יו"ר ועדת החינוך ח"כ יוסי טייב מש"ס על השינויים המתוכננים במשרד החינוך ומה דעתו על התנהלות האופוזיציה מאז הקמת הממשלה החדשה

שתפו :

יואב קיש, שר החינוך החדש. צילום: יונתן זינדל פלאש90

התקשורת כולה עוסקת ברפורמות במערכת המשפט של יריב לוין, אבל גם במשרד החינוך עומד יואב קיש להחזיר את הגלגל לאחור בכל הנוגע לרפורמות שהציגה השרה הקודמת, יפעת שאשא ביטון.

יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יוסי טייב, בראיון עם ללי דרעי בערוץ TOV על הדרך בה זה יתרחש: "הועדה תתכנס השבוע כדי לבטל את הרפורמות של השרה הקודמת יפעת שאשא ביטון. נרצה ללמוד על המדיניות החדשה של השר הנכנס, יואב קיש ושל השר הנוסף חיים ביטון. אנחנו רוצים ללמוד. האם דיברו עם המורים ועם ההורים? איך זה עומד להתנהל? כיו"ר ועדה אנחנו כאן כדי לייצג את כל ילדי ישראל מכל המגזרים".

טייב חבר גם בועדת הקליטה שתדון על סעיף הנכד בחוק השבות, מהלך שצפוי לעורר סערה גם בארץ וגם בתפוצות. בראיון הוא מצהיר: "אנחנו צריכים לשמור על המדינה כמדינה יהודית, גם ברמה הדמוגרפית וגם ברמה הערכית. זה נושא אפור מאוד ואני יכול להבין את המתנגדים לשינוי בחוק ואת אלו שחושבים שזה יכול להוביל לפגיעה בחוק השבות, שהוא הבסיס למדינת ישראל".

"השינוי נדרש" הוא אומר ומדגיש, "והוא ייעשה. זה ייעשה בהדברות ובשיח מכבד, ואין לי ספק שאני לא אסכים עם כל אחד שחושב אחרת אבל הכרעת הרוב היא זו שתכריע".

צפו בראיון המלא

בשנים האחרונות נבנית מדינה ערבית בלב מדינת ישראל

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום