חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אברי גלעד מבקש מהשר קרעי לסגור

במאבק שבין ההצעה לסגור את תאגיד השידור ״כאן״ לבין לסגור את גל״צ, יש משהו שלא צריכה להיות עליו מחלוקת. אברי גלעד בטור נוקב על חשיפה של ילדים לפורנו.

שתפו :

פלאש 90

השר קרעי שלום.

אני צריך לדבר איתך על משהו חשוב באמת שבכוחך לעשות במקום לסגור לנו את "כאן" בפרצוף. אתה יכול לסגור משהו אחר, שייתן לך את כל הרעש שתרצה, את התמיכה הציבורית וגם התנגדות עזה, כל מה שפוליטיקאי שרוצה להראות כעושה צריך. אני רוצה להציע לך רשמית לעשות משהו שיתקן דור. לא פחות. תסגור את הפורנו לילדים.
השר, ילדים ישראלים נחשפים בגיל שמונה לפורנו. גם במשפחה שלך. זה הורס להם את החיים. הם חושבים שהיחסים הבוסריים שלהם בגיל הנעורים הם הפקות קולנועיות כמו אלה שהם צופים בהם בחשכת חדרם עם דלת נעולה. ככה הם מצלמים נערות במעשה האהבה התמים, מפיצים לחברים, עולה לרשתות, הילדה גמורה. הלכו שנות תומתה.
ויש את הילדות והילדים שמוכרים סרטונים שלהם לאתר פורנו עושים מעשים שאינם מתאימים לגילם והופכים לזונות וזונים דיגיטאליים. הם מרוויחים הון, ומפסידים את הנשמה. ראה נא סרטונים עם עדויותיהם בקמפיין המעולה שעלה השבוע ברשתות של הפורום הדיגיטלי של אוהד עזרן ומועצת התלמידים הארצית. זוועות.
השר, תסגור את הפורנו לקטינים. אל תאמין שאי אפשר. בטח שכן. אפשר לסנן תוכן בצורה חכמה, אינטליגנציה מלאכותית לומדת שלא תאפשר לילדים לגלוש לפורנו מהטלפון. וגם מהמחשב. ויגידו לך- הם יותר חכמים מכם, הם יעקפו בקלות. תשמע, יוצאי 8200 יש בשני הצדדים, שהטוב ינצח.
השר, זה אפשרי, ויגידו לך איראן, ויוקיעו אותך, אבל אתה תפעל בכח הטוב להציל את הדור האומלל הזה מתעשיית הפורנו העולמית, המחריבה את יכולתו של האדם לחוות אינטימיות פשוטה, רגשית, מכבדת, קשובה, אוהבת. וזאת לא גזירת גורל. עשה מה שקודמך היסס לעשות, ותסיט את האש לשם, כי נדמה לי שאתה מבין שהאוכלוסיה התרבותית במדינה תלחם על התאגיד ברצינות. תקשיב אגב לפודקאסט של עומר בן רובי וערן ליטוין "תחנה מרכזית" על תולדות הזמר המזרחי במדינה ותגיד לי מי היה משדר את זה לולא התאגיד. את הענף שלך אתה כורת.
דור שלם במדינה איבד את היקר לו מכל. את הדמיון שלו. אני את שלי איבדתי בגיל 16 כשראיתי פעם ראשונה ויחידה מה שנקרא אז סרט כחול. זה שינה בי משהו אחרי חמש שניות. חשיפה יומיומית לחומרים האלה, תוך הקצנה קבועה כדי לספק גירוי, משנה את המוח לתמיד. סגור את השיבר. ודע שכל מי שמתנגד ליוזמה הזאת, מכור לפורנו.

orna
Author: orna

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אהרון שמואל
אהרון שמואל
1 שנה לפני

תבורך אברי גלעד היקר רעיון מצויין

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום