חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמונת הנצחון הראשונה

קיבוץ בארי שהיה אחד מיעדי הטבח המרכזיים של ארגון חמאס הרצחני מחזיר לפעילות את בית הדפוס המפורסם. השר קרעי: "זוהי תמונת הניצחון הראשונה שלנו"

שתפו :

חיים צח , לעמ

תושבי הקיבוץ, פתחו היום מחדש את בית הדפוס המוכר כ"דפוס בארי" ומשמש כמקור הפרנסה של הקיבוץ.

 מי שבא לחנוך מחדש את בית הדפוס היה נשיא המדינה, יצחק הרצוג שאמר: "מתוך השכול, הדמע, הכאב הנורא והאפלה שבתוכה נמצא היישוב הזה וכל היישובים מסביב – מכאן אנחנו אומרים לכל העולם כולו, 'שום דבר לא ישבור אותנו'. מפעל 'דפוס בארי' הוא התפארת, מקור הגאווה של קיבוץ בארי. בן, מנהל המפעל, נמצא פה כדי להחזיר את המכונות לפעולה וכדי לומר לעולם: 'אנחנו פה ואנחנו לא יוצאים מפה!' נחזיר את החיים למסלולם לאט ובטוח, ונחזור להוכיח לעולם כולו וגם לאויבינו – לעולם לא תשברו אותנו. עם ישראל חי".

 

מעל 100 נרצחים היו בקיבוץ בארי במתקפת חמאס מהשבת שעברה. היום כאמור מנסים להחזיר לפעילות את הדפוס הוותיק שלא נפגע באותה מתקפת טרור.

שר התקשורת שלמה קרעי שהגיע  גם למקום אמר: "התרגשתי לפגוש גם היום במסגרת סיור מקצועי, עם מנכ"ל משרד התקשורת ובכירי המשרד, תושבים וצוותי עבודה של החברות השונות, חמ"ל עיריית שדרות, מנהלי ועובדי דפוס בארי ואת לוחמינו הגיבורים בשטח". עוד הוסיף: "חיזקנו את מנכ"ל הדפוס והעובדים האמיצים, שהגיעו הבוקר, מתוך תעצומות נפש ומתוך רוח של גבורה יהודית, לפתוח מחדש את הדפוס ולהשיב בכך תשובה ניצחת לאויבינו. זוהי תמונת הנצחון הראשונה שלנו. הצוותים המקצועיים במשרד התקשורת ואני באופן אישי, עושים לילות כימים בטיפול בתקלות ובחיזוק תשתיות התקשורת, ועומדים לרשותם לכל דבר ועניין. יחד בעזרת השם ננצח".

מנכ"ל משרד התקשורת מימון שמילה אמר כי "אנחנו ביום התשיעי למלחמה שנכפתה עלינו יצאנו לראות מקרוב את 'לוחמי התקשורת' שנמצאים בשטח ומתקנים, משדרגים ונלחמים על מנת לתת שירותי תקשורת לציבור". עוד הוסיף: "השיא היה בבית הדפוס בבארי ששרד את התופת והתרגשנו לשמוע מבן מנכ"ל החברה להחזירה לפעולה. הבטחנו לבן לסייע מצידנו בכל דבר אפשרי זה שלב חשוב ומכריע בניצחון של כולנו מול הרשע."

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דוד חי
דוד חי
6 חודשים לפני

תטפלן בתקשורת הישראלית שהיא בשירות החמס

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום