חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השם עוז לעמו יתן

ביום הקשה בעיצומה של השבת ושל שמחת תורה, יש כאלה שרוצים לחזק ויש כאלה שכבר נרתמים לטובת תושבי הדרום

שתפו :

צילום מסך

"בעזרת ה' ננצח את המלחמה הזו, אסור שרוחנו תשבר", כך כתב בצאת השבת, טייס הקרב לשעבר, שי קלך והוסיף: "ישנה הסכמה של העם – לשים קץ אחת ולתמיד לרשעה, ולכן – לא מרחמים על האויב! מערב קום המדינה אנחנו באותה מלחמת קיום בתור עם – להיות או לחדול. וכדי לנצח את המלחמה הזו יש לנהלה בלי חשבון, וביד של ברזל, לפי שמולנו ניצב אויב הרוצח את ילדינו, נשינו וזקננו. זו צריכה להיות מלחמת חורמה עד כדי מיגור וחיסול מוחלט של האויב! אין להפסיק את המלחמה עד הכרעה סופית, ועד אשר אחרון המחבלים יושמד או יסולק מעזה! יש להסיר כל פחד, לא לירא ולא ליחת, ובוודאי שלא להתייאש כי ״נֵ֣צַח יִשְׂרָאֵ֔ל לֹ֥א יְשַׁקֵּ֖ר״. צה״ל הוא צבא נפלא העושה מלאכתו נאמנה, גם אם ישנם ליקויים כאלה ואחרים. יש בינינו חילוקי דעות פוליטיים, אבל בעניין זה אנחנו מאוחדים, כאיש אחד, בלב אחד, להגן על עמנו, על ארצנו ועל מדינתנו. ״חֲזַק וְנִתְחַזַּק בְּעַד עַמֵּנוּ וּבְעַד עָרֵי אֱלֹהֵינוּ״.

ברשתות החברתיות פורסמו מאות הזמנות לתושבי הדרום לבוא ולהתארח במקומות אחרים במדינה או לסייע בכל דרך שהיא:

• "תושבי הצפון נרתמים לאירוח תושבי הדרום:
הרב דיסקין רבה של קרית אתא מרכז מקומות לינה ואירוח בעיר לתושבי הדרום בנוסף להעמדת ישיבתו בעיר לשם כך. ניתן לפנות בהודעת sms למספר טלפון 0524722711 ולעדכן על צורך באירוח או על דירה לאירוח בקרית אתא".

• השוער לשעבר של נבחרת ישראל בכדורגל, דודו אוואט: "תושבי הדרום לא יצעדו לבד! מהבוקר דמעות שוטפות אותי ואת כל מדינת ישראל, הלב צועק מול האסון והזוועות הגדול שהביאו עלינו חיות האדם המקוללים לעד, אנחנו חזקים מהם וטובים מאד, אני קורא לכולכם חברים, יהודים יקרים וכל אוהבי ישראל, להצטרף אליי ולפעול יחד לגיוס תרומות, ולעזור לאחינו בדרום שעוברים טרור מפלצתי משעות הבוקר.
לצד פגיעות קשות בנפש, יש גם פגיעות רבות ברכוש בתים רבים נשרפו ונהרסו ע"י המחבלים. אני מתחייב שכל סכום שיתרם – אני אכפיל את הסכום. כל מי שרוצה להיות שותף ולקחת חלק בגיוס תרומות, ומעוניין בחיבורים למען המטרה, מוזמן להגיב כאן או לפנות אליי בפרטי. פגעו בנו קשות, אבל לעולם לא יורידו אותנו על הברכיים 🇮🇱".

• איש התקשורת, ינון מגל, רגע לפני הכרזת רה"מ נתניהו, שם כיפה על הראש ובירך:  אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה. הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה. הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה. הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב וְאִמְרוּ אָמֵן

 

• ערוץ 14 בחר להציג בחלק העליון של המסך, כדי לחזק את רוחו של העם את המשפט: "בעזרת  ה' אנחנו ננצח".

• חיילי צה"ל שומרים על מורל גבוה עם אמונה ערכו הקפות עם ספרי תורה בשטח הכינוס באיזור עזה.

צפו בתיעוד המרגש:

 

 

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום