חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עטרה גרמן: "יכול להיות שלא תהיה ברירה והליכוד יפטרו את היועמ"שית"

הפרשנית הפוליטית של "מקור ראשון" מסבירה מה יתרחש במשרדים של דרעי, איך תתמודד הממשלה עם היועצים המשפטיים ומה על המתיחות בין גלנט לסמוטריץ'

שתפו :

אריה דרעי ואסתר חיות

הדיונים אודות הרפורמה המשפטית תופסים תאוצה בוועדת חוק, חוקה ומשפט והמתח בין היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לבין מובילי הרפורמה מגיע לנקודת הקצה בשל התנגדותה הנחרצת של היועמ"שית וכן בשל הדיבורים באשר לנבצרות של נתניהו. הפרשנית הפוליטית של "מקור ראשון", עטרה גרמן, מעריכה שזה יכול להגיע בסופו של דבר לכדי פיצוץ: "הליכוד היו רוצים להמנע מהתקדים הזה של פיטורי היועצת המשפטית לממשלה אבל יכול להיות שבבוא הזמן לא תהיה ברירה. אם הליכוד רוצה לקדם משהו והייעוץ המשפטי מתנגד לו וגם מתנגד לכך שראש הממשלה יעסוק בו – אז יש פה מילכוד שאי אפשר להתגבר עליו".

גרמן מעריכה כי הסיכויים להדברות בין הצדדים ולהתפשרות באשר לרפורמה נמוכים: "במחנה הממלכתי ובמתווה הנשיא דובר על כך שיגובש הסכם פשרה בבית הנשיא אבל התנאי הוא עצירת החקיקה בוועדה והקואליציה לא מוכנה לזה. מה שאפשר לעשות הוא לקיים את הדיונים בפרק זמן שאינו מהיר. הרפורמה הזו משמעותית מאוד וגדושה בסעיפים, אולי יצטרכו לתת לה זמן נוסף. לא בטוח שזה ירגיע את האופוזיציה או יביא לפשרות אך זה לפחות יצביע על עבודה משמעותית באשר לסעיפים".

וגם: כיצד מתפקדים משרד הבריאות ומשרד הפנים בהעדרו של אריה דרעי?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ד״ר אורי מילשטיין: אהוד ברק היה עסוק בלהשאיר רושם יותר מאשר בלבצע

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום