חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דורון כהן, עורך "מעריב": "מי שלא בקו שלהם הוא מכונת רעל"

עורך "מעריב" דורון כהן בביקורת קשה על אנשי השמאל שלא מגנים הסתה מפורשת נגד ראש הממשלה נתניהו

שתפו :

הפגנה נגד הרפורמות המשפטיות. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בפייסבוק של זאב רז, ממפציצי הכור בעיראק וממובילי מחאת בלפור, נכתב השבוע "אם ראש ממשלה ייטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, הוא ושריו בני מוות. חובה להרוג אותו". מוקדם יותר אמר עו"ד דוד חודק בכנס של לשכת עורכי הדין כי "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה – לא אהסס להשתמש באש חיה".

עורך "מעריב", דורון כהן, אומר בראיון לאורנה ישר: "מה שמאכזב אותי זה שמי שהיה צריך לצאת נגד זה – זה אנשי השמאל. יש פה מוסר כפול ודין אחר לכל מחנה, אנשים הגונים מהשמאל צריכים להיות הראשונים שיוצאים נגד זה. לא צריך להיות איש ימין או מתנחל או ליכודניק".

בהמשך השיחה הוא הדגיש: "אני בחיים לא אבוא בטענות לאדם שמבקר את נתניהו. אבל זה הגיע למצב שמותר לבקר רק את נתניהו ואסור לבקר את מערכת המשפט, אסור לבקר את צה"ל ואסור לנשום וכל מי שמוציא מילה שלא בקו שלהם הוא מכונת רעל".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

עו"ד בומבך: צריך לחתור להדברות עם מתנגדי הרפורמה

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אזרח
אזרח
1 שנה לפני

כולם שמאלנים שלא מאמינים באמת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. שילכו לגור במדינה אחרת מדינת כל אזרחיה. הם רוצים להרוס את המדינה גם בתחום הכלכלה. לא יעזור להם. מי שמרים דגל אש"פ מצהיר בגלוי שהוא תומך בערבים ובמחבלים. די להסתה עד כדי רצח ראש ממשלה. תלכו מהמדינה שלנו – אין לכם חלק ונחלה בארץ ישראל. הרפורמה חשובה מאוד לניהול המדינה בצדק אמיתי. ולא בדמיונות ואשליות.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום