חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו״ד שפטל לח״כ רם בן ברק: "בור ועם הארץ שכמוך"

עו"ד יורם שפטל סוגר חשבון עם ח"כ רם בן ברק ומוכיח את בורותו הרבה של מי שלא מתבייש לקשר בין ממשלת נתניהו לבין עליית המפלגה הנאצית לשלטון

שתפו :

צילום: פלאש 90

ח״כ רם בן ברק ייחל להצלחתה של מפלגת רע"ם בבחירות, הכל על מנת שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה. לפני מספר ימים התבטא בן ברק על רקע חקיקת הרפורמה המשפטית ואמר ש"גם הנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית".

עו"ד יורם שפטל מגיב לדברים הקשים ומסביר מדוע בן ברק אינו מבין על מה הוא מדבר. המפלגה הנאצית עלתה לשלטון באופן לא דמוקרטי לאחר שהפסידה בבחירות, כתוצאה מכך שהיטלר ידע לנצל הזדמנות שנקרתה בדרכו על מנת לתפוס את השלטון.

מעבר לכך, יוצא עו״ד שפטל נגד התופעה שרווחת לאחרונה ואומר כי אין להשוות אף יהודי לנאצי, הוא קורא לחדול משימוש בטרמינולוגיה הפסולה הזו, גם כלפי יריבים פוליטיים מרים.

את מי בכל זאת מתעקש שפטל לכנות בשם "נאצים"?

צפו בראיון המלא:

 

יורם שפטל: "נחזור סוף סוף להיות דמוקרטיה"

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אוראל
אוראל
1 שנה לפני

.. מה זה האקטואליה? זה עוד ערוץ שכול מהותו לשרת את הנאשם בפלילים.. לראות את שטורם המרדים הזה.. הוא תמיד היה כזה גם כשהיה צעיר.. אפילו ליפסטיקלמן הוא חיית טלוויזיה לעומת השטרוםכלום הזה… אינטליגנציה? השכלה??אתם עושים שטיפת מוח ניבזית על אנשים שלא מצליחים להגיע לעובדות.. הם שופכים את כול החארה השיקרי שאתם דוחפים להם..אתם משחיתים בטינופת המוני ישראלים.. מקומכם בגיהנום מובטח..חיים רמון? שוב הוא.. שוב שיקר בלי בושה על המהפכה ״החוקתית של השופט ברק0״? ( מסתבר שהוא היה מהתומכים הנלהבים בשני חוקי היסוד… איך הוא מסוגל לשקר בצורה כול כך מחפירה.. הרי אנשים עדיין חיים והם יודעים את העובדות.. לין מהליכוד, רובינשטיין, מרידור ורבים..השופט מזוז הגדיר אותו שקרן!! שקרן!!הוא גם שיקר בבית המשפט… ״ חיים רמון וחריצות הלשון״ והעיתונאית שטענה שהוא דחף את הפה המסריח שלו בניגוד לרצונה.. למה הוא לא תבע אותה.. ? זה לא מאוחר. טיפוס איום. בכלל המשותף לכול הביביסטים שהדון שלהם הוא שקרן.. ״ שקרן בן שקרן״ והם שקרנים חסרי עכבות.. מחיים רמון מימין ועד גדעון לוי משמאל. ״שקרני התקשורת התאחדו״. אבל לא ירחק היום ונתניהו יאלץ לפרוש וכול ״מרעילי הבארות״.. יזכרו לעד ככתם נורא על התקשורת.. מלבד קלמן ליפסטיק , וסגל כול יתר משרתי הביב הם לא עיתונאים.. גרועים מתועמלנים..

יוסי שי
יוסי שי
1 שנה לפני

איך שפטל יכול להטיף למישהו על שימוש הנאציזם…איך????
האיש הגן ודאג שישוחרר הפושע הנאצי איוואן דימיאניוק…בכילים המשפטיים…
הפושע כבר הלך לעולמו ולכולם ידוע שהוא הוא הפושע הנאצי אבל שפטל בעבור כסף כמובן,והרבה,יצר מצג של "זה לא האיש ".
האחרון שיכול לבוא בטענות על זילות השואה.

ואף על פי כן נוע תנוע
ואף על פי כן נוע תנוע
1 שנה לפני

הי אוראלי. כשימך כן אתה, טיפוס עם פה מלוכלך וראש נקי ממוח. עוד אחד מהטיפוסים המתנשאים. מציע לך, שב בפיילה עם מים קרים לצנן את המקום ממנו אתה בטוח שהשמש תזרח, זה יקל על הכוויות.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום