Search
Close this search box.

"אנחנו דורשים מהממשלה להסדיר את הישיבה בחומש"

ברל'ה קרומבי ממטה המאבק בחומש בראיון מההפגנה מול משרד ראש ממשלה.

שתפו :

הדרך לחומש סגורה, זה מצב שלא היה לפני הרצח.

 

 מחאת הימין עולה קומה. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פתח מאהל מחאה מול משרד ראש הממשלה במחאה על ההרס בחומש, על המצב הבטחוני ועל הפקרת שטחי c. פעילי ימין תושבי חומש ותומכיהם מפגינים שם הבוקר ומצטרפים למסרים של דגן. נימצא איתנו ברל'ה קרומבי, שנוכח בהפגנה.

 

 ספר לנו מה קורה שם.

 

הבוקר הגיעו לפה כמה מאות פעילי ימין, בני נוער, תושבי המועצה האזורית שומרון ולא רק, למחות נגד הרדיפה המכוונת של הממשלה הזאת שבתגובה לרצח של יהודה דימנטמן החלה ברדיפה נגד הישיבה בחומש במטרה לא רק להצר את צעדיה אלא לגרום לפינוי סופי של הישיבה. רק הבוקר סגרו את דרך הגישה  במחסום גנות ליד שבי שומרון שזו דרך הגישה המרכזית לחומש, ואנחנו דורשים מהממשלה לא רק להפסיק את הרדיפה נגד ישיבת חומש אלא גם להסדיר אותה.

 

 

אני רוצה להבין, יש בחומש תלמידי ישיבה ולא נותנים להביא להם אוכל ומים?

 

 

המצב עכשיו הוא שהדרך סגורה לגמרי. אם מצליחים להתחנן ממש אז מצליחים לעבור לחומש, אבל בגדול הדרך לחומש סגורה, זה מצב שלא היה לפני הרצח. גם אם מצליחים לעבור את מחסום גנות, במחסום רוקח שזה המחסום שקרוב יותר לישיבה לא נותנים למי שלא תלמיד ישיבה להכנס.

 

 

איך מעבירים להם אוכל?

 

מצליחים לעקוף את המחסומים בכל מיני דרכים, אתמול בלילה מאה איש הצליחו לעבור את המחסומים ולהגיע למלווה מלכה בחומש. אבל בואי נגיד שזה מצב לא אידאלי.

 

 

צפו בראיון המלא עם מנורה חזני.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום