חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב יגאל לוינשטיין: "יש פה שוליים שמאיימים על 8 מיליון יהודים"

הרב יגאל לוינשטיין, ראש מכינת "בני דוד" בעלי, אינו מתרגש מהטענות על "חורבן בית שלישי" ומדבר על תופעת הסרבנות ועל ההתרמות למען תושבי חווארה

שתפו :

ויקיפדיה   

הרב יגאל לוינשטיין אינו סבור שיתרחש חורבן בית שלישי אחרי הלקחים שהפקנו מאלפיים שנות גלות. הוא מדגיש שמחלוקות בדעות הן דבר טוב ומפרה, רק צריך לדאוג שהן לא תחלחלנה ללבבות.

כמו כן, הרב אינו נבהל מהצעדים הקיצוניים שננקטים מצד המוחים נגד הרפורמה, אך קורא להשאיר את צה"ל מחוץ לויכוח, משום שהוא מאחד את כולם. מלבד זאת – "ההפגנות הן חשובות ומבטאות מצוקה ולהט פנימי", אומר הרב, "כשבסופו של דבר, ההכרעה נקבעת על ידי הרוב בקלפי".
על תופעת הסרבנות הוא אומר: "לשרת בצה"ל זו זכות. אף פרט אינו יכול לאיים על העם היהודי. מי שלא רוצה לשרת – שילך. נסתדר בלעדיו – לכל אחד יש תחליף".

עוד מבהיר הרב לוינשטיין כי המאבק אינו על סוגיות משפטיות אלא על סוגיות ערכיות-חברתיות, כשמערכת המשפט מוחקת כבר 30 שנה את הזהות האישית, הלאומית והמשפחתית.

הרב לוינשטיין מתייחס גם לתגובת תושבי יצהר על הפיגוע בחווארה: "צריכים לחדש צורות הרתעה הרבה יותר משמעותיות. הרפורמה המשפטית תסייע בכך, משום שהיא תפסיק את התערבות בית המשפט בענייני ביטחון".
הרב סבור שעונש מוות למחבלים לא ירתיע אותם, אך גירושם וגירוש משפחותיהם מהארץ, דווקא כן. עוד הוא מוסיף: "מה שעומד ביסוד התקווה של הערבים, הוא התקווה למדינה משלהם. חיסול התקווה – יחסל את הטרור".

מהי תגובת הרב לתמיכתם של יאיא פינק ואברום בורג בתושבי חווארה?

צפו בראיון המלא

 

 

מזכ"ל תנועת ה"בטחוניסטים": "חאלד משעל מכין לנו רמא-דם"

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מירי
מירי
1 שנה לפני

יפה יהיה שיופיע בוועדה של רוטמן
ותודה רבה על הראיון

אזרח
אזרח
1 שנה לפני
הגב ל  מירי

דיעה קדומה,מכאלה קמה דיקטטורה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום