חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסטייליסטית ברוריה ברטלר בשיחה על דימוי גוף בין דורי.

"כשגידלתי את אוריה, הטחתי בה את החוויה הזו שלא קיבלתי אותה כשמנה, זה נבע מזה שאני הייתי ילדה שמנה"

תגיות

שתפו :

כל בוקר הייתי קמה לילדה השמנה שבי.

 

השבוע בכאן 11 בתוכנית "משפחה בהסעה", שודר פרק על דימוי גוף. בין משתתפי התוכנית, הורים וילדיהם, השתתפו ברוריה ברטלר וביתה אוריה. ברוריה, מייסדת שיטת הסטיילינג הריגשי, חושפת  פער דווקא מול ביתה, המתקשה לקבל את הגוף שלה. איך מיישבים את הפער בין האם הסטייליסטית לתחושת הבת? ברוריה ברטלר בשיחה אישית על דימוי גוף בערוץ TOV.

 

 

ספרי לנו מה לא סופר בתוכנית שקרה מאחורי הקלעים?

 

כשאני גידלתי את אוריה, ובעצם הטחתי בה את החוויה הזו שלא קיבלתי אותה כשמנה, זה נבע מזה שאני הייתי ילדה שמנה. בעצם לא הצלחתי לעשות את ההפרדה. נורא פחדתי שמה שעשו לי כשמנה יעשו לה כילדה שמנה ולכן, ניסיתי כל הזמן להגן עליה כלומר, כל הסיפור הגיע מאהבה מאוד גדולה אך בעצם פגעתי מאוד.

 

 

 אז למעשה אוריה מספרת את הסיפור שלך?

 

אוריה בעצם שיקפה לי את הסיפור שלי, כלומר כל בוקר הייתי קמה לילדה השמנה שבי, שהשתקפה בילדה השמנה שגידלתי.

 

 

ואיפה חל הריפוי?

 

הריפוי חל בעצם דרך הסטיילינג . עצם זה שהלכתי ועזרתי לכ"כ הרבה נשים מלאות שמנות לקבל את עצמן באמצעות הבגדים וחזרתי לבת שלי ולא הצלחתי להכיל אותה היה כאב גדול מידי , הבנתי שאני לא יכולה להיות יותר ברוריה המהממת בחוץ והמפלצת לבת שלה. למדתי תקופה ארוכה לא רק לנקות אבק מהכאב שלי אלא לראות את הטוב בבת שלי. כמו שאני מראה ללקוחה את הטוב ,חזרתי הביתה והתחלתי לראות את הטוב שיש בבת שלי מעבר למשקל. את היצירתיות החוכמה והיופי. עבדתי על זה, לגעת בה, לחבק אותה, ודווקא להלביש אותה. ולראות שהיא מעבר למשקל שלה עסקתי בטוב ולא ברע.

 

 

 

הראיה הזו של הצבעוניות של הבת שלך איזה שינוי זה גרם לבת שלך?

 

אחד הדברים המופלאים שהתרחשו מהרגע ששחררתי את הילדה השמנה שבי ואת הבת השמנה שאני מגדלת, זה שאוריה התחילה להתמודד עם אכילה ריגשית, ואמרתי לה "תהיי עכשיו את, את יכולה להיות מי שאת, שמנה ומהממת", אני מקבלת אותך ככה. היא התחילה לאכול אוכל בריא לעשות ספורט וזה הביא לירידה במשקל. היום אני אומרת לה "אל תרדי לי במשקל יותר מידי את מהממת !!"

 

 

צפו בראיון המלא עם רביטל מאזוז.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום