חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אנחנו במלחמת אחים כבר עשרות שנים"

יגאל מיכאל מימון סבור שישראל נמצאת במלחמת אחים שאין בה שפיכות דמים כבר עשרות שנים, בין שני מחנות שנאבקים על שליטה בישראל. וגם: מה הקשר שלו להצלת חייו של רה"מ נתניהו?

שתפו :

צילום: פלאש 90

ההנהגה בישראל חוששת כבר שנים רבות ממלחמת אחים שתפרוץ כאן. לשיטתו של יגאל מיכאל מימון אנחנו נמצאים במלחמה כזו כבר עשרות שנים רק ללא שפיכות דמים: "מלחמת האזרחים המיוחדת שלנו, מיוחדת בזו שהתוצאה שלה תהיה שנלך עם ונרגיש בלי. זה חסדי שמיים, שמלחמת האזרחים אצלנו נמצאת כבר כמה עשרות שנים. אנחנו בתוכה. אנחנו לא שמים לב אליה משום שאנחנו לא יורים ברחובות אחד על השני. ה"פרטנר" ברש"פ או בחמאס או בלוד ממלא את הפונקציה הזו של הקטל. ותודה לאל שהפונקציה הזו חסכה מאיתנו קטל הדדי של יהודים ושזה קורה באמצעות צד שלישי".

כשמימון נשאל כיצד זה מתחבר למאבק נגד הרפורמה הוא משיב: "עכשיו זה כמעט ברור. ההתנגשות בין הרשויות שלמעשה מייצגות שני מחנות. הסיפור הזה נמשך כבר כמעט 30 שנה. רצח המנהיג היה תמרור שמאפיין מלחמות אזרחים בארה"ב ובמהפכה הצרפתית. עד היום שני המחנות לא הגיעו לעימות הזה, ואני מאמין שיש חוקיות בהיסטוריה. יש פה שני מחנות ברורים מבחינת המאפיינים התרבותיים והסוציואקונומיים שלהם".

צפו בראיון המלא באןלפן ערוץ TOV

 

יגל יניב הי"ד דיבר על "מות קדושים" עוד בחייו

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום