חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תנ"צ בדימוס על מכתב המפכ"לים: "אני בז להם. צביעות שאין כדוגמתה"

תנ"צ בדימוס דובי יונג מצר על העובדה שהמפכ"לים והניצבים לשעבר שדרשו לפטר את השר איתמר בן גביר הצטרפו לשורת כותבי מכתבי המחאה, דבר שנמנעו ממנו עד ימים אלו. יונג: "הניצבים הם לא בדיוק אנשים טהורים"

שתפו :

משטרה
צילום: יונתן זינדל פלאש90

חמישה מפכ"לים לשעבר – שלמה אהרונישקי, אסף חפץ, רפי פלד, משה קראדי ורוני אלשיך – ו-33 ניצבים בדימוס, פנו לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה להדיח מתפקידו את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. "מזהים תהליכים מצדו של השר הממונה על המשטרה, שבהם הוא פועל בניגוד לסמכויות שהוקנו לו בחוק", כתבו. במקביל הודיעה קבוצת מפכ"לים וניצבים לשעבר כי תצעד בתל אביב במסגרת המחאה.

תנ"צ בדימוס דובי יונג זועם על החלטתם ואומר בראיון לאלעזר שטורם: "כל המכתבים האלה, מצד אחד אני מסתכל עליהם בצורה צינית ומצד שני אני בז להם, ומצד שלישי אני מסתכל עליהם כעל האנטי של התחפושות שבשמן יצאו לרחובות. הם הולכים בתחפושת של אבירי הדמוקרטיה למיניהם, כך הטייסים, כך סיירת מטכ"ל. החידוש הוא שהניצבים הצטרפו לחגיגה. היו כבר מכתבי מחאות בעבר וב"ה עם ישראל חי. המשטרה עכשיו נכנסה לאירוע הזה והנציבים הם לא בדיוק אנשים טהורים שהייתי רוצה שיעמדו בראש המחנה".

"זו צביעות", קובע יונג, "לפני שמונה השר איתמר בן גביר הם כבר היו מעורבים פוליטית בדחיית המינוי שלו. עכשיו הם חוזרים על הדרישה הזו ביתר תוקף בתוך איצטלה של החגיגה הלאומית הכללית שהכותרת שלה זה "הרפורמה המשפטית". אנחנו רואים מפקדי שב"כ ומוסד, מצעד שלם של אנשי צבא בשם מה?"

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

ד"ר חיים שיין: "האקדמיה חייבת לעבור שינוי"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום