חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נצ"מ בדימוס אבי וייס: "היועמ"שים חושבים שהם מעל אלוהים"

נצ"מ בדימוס אבי וייס בראיון ליגאל מלכה מספר כיצד התפתח מעמדם הכל יכול של היועץ המשפטי לממשלה ושל פרקליט המדינה וגם: מי אישר למשטרה להשתמש בפגסוס?

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90

היועצת המשפטית לממשלה אסרה על נתניהו לקדם את הרפורמה המשפטית, באופן ישיר או עקיף, בשל ניגוד העניינים בעקבות המשפט המתנהל נגדו.

נצ"מ בדימוס אבי וייס מספר כי ההשתלטות של משרד המשפטים באמצעות היועמ"ש ופרקליט המדינה החלה כבר לפני מספר שנים: "בזמני לא היה דבר כזה. הפרקליטות לא נתנה לנו שום הוראות. מה שהתפתח, וזה כמובן חמור מאוד, שהפרקליטות באמצעות הנחיות מהיועץ המשפטי לממשלה הוציאה 150 הנחיות שמסבירות למשטרה איך לעשות כל דבר: איך פותחים תיק, איך מאשימים ויש אפילו הנחיות איך מפעילים מכת"זית. הוא קובע למשטרה הכל הכל".

וייס אף סיפר כי הזהיר את נתניהו מההשתלטות הזו: "ההשתלטות על המשטרה לא התחילה עכשיו. עכשיו אנחנו רואים רק את התוצאה הסופית. אני הזהרתי אז את נתניהו כשהיה גם שר התקשורת, שיתערבו לו בדברים. זה זלג לכך שהתחיל הסדר ניגוד העניינים מאוד מפורט. אם אז הוא היה נלחם בזה שאין סמכות ליועמ"ש לתת לו הנחיות כראש ממשלה ושר תקשורת – זה לא היה מגיע לידי כך שנותנים לו הנחיות על מה לדבר ומתי לנשום".

וגם: האם היועמ"שית אישרה למשטרה לחזור ולהשתמש בתוכנת הריגול פגסוס?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

טרור היחידים: המחבלים הופכים להיות אידאולוגיים

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום