Search
Close this search box.

הרב שמואל אליהו על המפגש טייסי חיל האויר: "הם רואים אותנו באופן הזוי ומדומיין"

השבוע נערכה פגישה מיוחדת בין קבוצה של רבנים וראשי ישיבות בציונות הדתית לבין טייסים במיל' שמארגנים את המחאה נגד הרפורמה המשפטית. הרב שמואל אליהו מספר על החוויות ועל המסקנות מהמפגש

תגיות

שתפו :

Erik Marmor/Flash90

על רקע החקיקה, בכירים בציונות הדתית נפגשו השבוע עם טייסים במילואים, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית. הפגישה גלשה מהר מאוד למחוזות אחרים – וגילתה כי הפער והכאב הם עמוקים ויסודיים הרבה יותר.

הרב שמואל אליהו מספר בראיון עם אלעזר שטורם וגרשון הכהן על חוויותיו מהמפגש: "זה לא אנרכיסטים שרוצים לפרק את המדינה. אנשים מוערכים שעשו משהו בחיים שלהם, יש להם קבלות על עשייה והם רוצים לתקן – רק שיש לנו מחלוקת על התיקון".

"זה לא היה מו"מ כמו בוועדת חוקה וכמעט לא דיברנו על הרפורמה", הדגיש הרב אליהו, "הרפורמה הייתה רק הטריגר לשיחה על עם ישראל, על החברה הישראלית. הבעיות שצפו הן הרבה יותר חמורות מהרפורמה. האופן שבו הם רואים אותנו הוא הזוי, מדומיין. יש פער אדיר בין מה שהם חושבים לבין המציאות".

כדוגמה לפערים סיפר הרב אליהו על דברים שאמר לו מפקד ביה"ס לטיסה לשעבר: "רליק אמר לי "אתם מנותקים מהעם". למה זה כואב? כי כל התלמידים של מי שישב שם בשולחן נמצאים בצבא, בכלכלה, בתעשייה, בהיי טק, בגרעינים התורניים בכל רחבי ארץ ישראל. אתה אומר שאנחנו מנותקים? אתה מסתכל עלינו בגובה 15 אלף רגל ואתה אומר שאנחנו מנותקים?"

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

״כבוד הנשיא, בחרת צד – איבדת כל לגיטימציה להיות גורם מפשר״

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שלמה
שלמה
1 שנה לפני

השמאל אלוף בהסתה ושקרים
צריך להעביר את הרפורמה עכשיו
מי שלא מתאים לו יכול לעזוב

אודי
אודי
1 שנה לפני

להעיף את המשובש לכל הרוחות ולחזור לשפיות.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום