חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית המשפט העליון חסך למשפחת ברקת מעל 300 מיליון ש"ח בתביעה נגדה

יגאל מלכה בראיון מיוחד לאלעזר שטורם על ההנהגה הלא לגיטימית של השמאל בכנסת, על החיכוכים בליכוד ומידע מעניין על השר ניר ברקת

שתפו :

מרים אלסטר, פלאש 90

יגאל מלכה לא מאמין בנציגיו של השמאל בכנסת: "ההנהגה של האופוזיציה זה לא עשרות אלפי המפגינים. זה לפיד, גנץ, ליברמן, זה החבר'ה האלה והם לא מעוניינים במשא ומתן – הם מעוניינים בהפלת ממשלת ישראל. זה כל הסיפור. הרי יאיר לפיד עמד על הגשר והפגין בעודו מכהן כראש ממשלה'".

על פרסום האולטימטום של השר גלנט לראש הממשלה נתניהו, מציין יגאל מלכה כי אין מקור לידיעה, ושתי הלשכות הכחישו את הפרסום. "יש ויכוחים. זאת מפלגת פריימריז, לא כולם נשמעים לאדם אחד ואפשר להגיד בה דעות אחרות. ראינו בהצבעה לריכוך הרפורמה שהיו חמישה מתנגדים. בסוף כולם מצביעים כאיש אחד – כי היד היא של בוחרי הליכוד ולא של אף חבר כנסת עצמאי".

לסיום, חושף מלכה מידע אודות ניר ברקת, שאמר שאם בג"צ יפסול את הרפורמה – נצטרך לכבד את פסק הדין: "בית השקעות מיטב דש חוייב לשלם 432 מיליון ש"ח ללקוחות שלו. זה גרם למחיקה של חצי מההון. ביום ראשון האחרון הושגה פשרה על סך 100 מיליון ש"ח. העליון חסך למיטב דש מעל 300 מיליון ש"ח. אחד מהבעלים הוא ניר ברקת, שבגלל היותו חבר כנסת הוא העביר את הבעלות לאחיו. אני יודע שעל סכום כזה – אומרים תודה עם קצת יותר מאשר פרחים".

עד כה לא התקבלה תגובה רשמית מלשכתו של השר ברקת.

צפו בראיון המלא:

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום