חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהרון ברק יעץ לבגין להכיר בזכויות הפלסטינים

הפובליציסט בועז העצני, מהוותיקים שבפעילי ההתיישבות, בראיון לזיו מאור על ביטול חוק ההתנתקות והחזרה לחומש ועל הטעות ההיסטורית של בגין

שתפו :

פלאש 90

ההחלטה על ביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון הייתה רגע היסטורי ומרגש עבור מחנה שלם בישראל, אך במיוחד עבור קבוצת אנשים אשר מתכוננת לרגע הזה במשך שנים: "זה משק כנפי ההיסטוריה. זה היה רגע היסטורי", מספר בועז העצני, מוותיקי הפעילים למען ההתיישבות. "נמנמתי לא מעט היום בעקבות העירנות בכנסת אל תוך הלילה".

העצני הוא מהפעילים הראשונים למען חומש, ונמנה על מי שהקימו את תנועת "חומש תחילה" בסוף שנת 2006 – התנועה שהבטיחה, וככל הנראה גם מקיימת, שהחזרה לחומש תהיה רק ההתחלה: "היינו מוכי טראומה מצה"ל ומהמשטרה, 55 אלף איש גוייסו כדי לגרש את היהודים. המכונה הזאת פורקה, היא לא יכולה להחזיק לטווח ארוך. הצלחנו ליצור שם עובדה של ישיבה שיושבת שם, מגורשת כל הזמן אבל חוזרת. חיה תחת כיפת השמיים, באומץ, בלב שטח שמוקף בכפרים ערביים ידועים כעוינים, ובלי צבא. בלי הגנה".

האם הוא חושב שהעברת החוק מסיטה את הספינה?

"אנחנו קראנו לתנועה "חומש תחילה", כי זה תחילתו של מהלך לסובב את הגלגל חזרה… בגין עשה שני דברים – המפולת של מסירת סיני, וחתימה על הכרה בזכויות של הפלסטינים. מי שייעץ לו לעשות את זה זה אהרון ברק. איזה מן יועצים אתה לוקח?"

צפו בדברים המלאים:

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אודי
אודי
1 שנה לפני

אין תגובה…גלאנט

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום