Search
Close this search box.

בשורה לסטודנטים- תוספת של 15 מיליון שקלים למלגת משרד החינוך

המלגה תפתח להגשה בחודש פברואר, והפעם גם סטודנטים לחינוך יוכלו לגשת

שתפו :

צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90.

 

לאחר מאבק של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון התווספו 15 מיליון שקלים לתקציב המלגות של הסטודנטים הלומדים במכללות להוראה ובאוניברסיטאות בכל תחומי הדעת, לאחר שבשנים הקודמות סטודנטים לחינוך לא היו זכאים למלגת משרד החינוך. תוספת זו מעמידה את קרן המלגות על סכום כולל של 115 מיליון ₪ והוא יוקצה לסטודנטים החל מפברואר הקרוב.

הסטודנטים אשר יימצאו זכאים לקבלת מלגה, על פי הקריטריונים יקבלו בין 4,000 ש"ח ל-  12,480 ₪. יצויין, כי גובה המלגה נקבע בהתאם למצבו הכלכלי-חברתי של הסטודנט, הכולל בין היתר את מצבו המשפחתי, ההכנסות של התא המשפחתי ותנאי מגוריו.

הגדלת קרן המלגות נועדה להעניק שוויון הזדמנויות לסטודנטים המתקשים מהפריפריה החברתית והגאוגרפית. לאפשר להם להשתלב בהשכלה הגבוהה ולפתוח בפניהם קשת רחבה של הזדמנויות להשתלב בעתיד בעמדות מפתח בחברה הישראלית ובהנהגת מערכת החינוך הישראלית.

מהתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית נמסר: "מדובר במהלך משמעותי שיסייע לעשרות אלפי סטודנטים וסטודנטיות הלומדים במקצועות החינוך, כאשר למעשה אנו מתקנים היום עוול היסטורי שהיה קיים במשך שנים רבות. מקצועות החינוך הינם קריטיים במדינת ישראל והרצון שלנו הוא לדאוג לכל מי שבוחרת ובוחר ללמוד במקצועות החשובים הללו ולאפשר להם את התנאים הראויים לכך. מדובר במהלך שיסייע לעשרות אלפי סטודנטים להוראה גם בשנים הבאות."

 

צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום